Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten uimapuku villitys

Vierailija
06.07.2015 |

http://www.hymy.fi/uutiset/naisten-uimapuku-josta-kaikki-miehet-ihan-taatusti-tykkaavat

Tuommosia naiset käyttää nykyään. joko olet omasi ostanut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi! En ole noin puutteessa.

Vierailija
2/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko nuo tissit uimapuvun mukana:-D ? Epäilen, että minitissini tuollaisessa uimapuvussa ei näyttäisi kummoiselta. Enkä kyllä edes haluaisi olla noin paljastavassa asussa, että jätän väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haarattomat stringibikinit ja vain nännit peittävä yläosa. Olen ylpeä persettä jakaessa.

Vierailija
4/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt näin nopeasti osaa nimetä seksikkäämpää vaatetta kuin naisten kokouimapuku. Bikinit ovat tuon kesävaateiden kuningattaren rinnalla kuin Lada Ferrarin vieressä. Valitettavan harvoin noita vaan nykyrannoilla näkee. Retrohan on muotia, joten toivottavasti tässäkin tyylissä koetaan uusi tuleminen.

Tuosta vaikka mallia rantakesälle 2015.

Vierailija
5/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on aloitus otsikoissa yhdys sana virhe villitys. Taitaa olla yksi ja sama aloittaja kaikissa.

Vierailija
6/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hommata. Kivan näköiset. :) Nyt mulla on vetoketjulliset sporttibikinit. Toi uimapuku tosin näyttää siltä että se vetää tissit lyttyyn joten ehkä ei sitten niin kiva. T. 80F

Vierailija
7/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:20"]Mulla on haarattomat stringibikinit ja vain nännit peittävä yläosa. Olen ylpeä persettä jakaessa.
[/quote]

Ok

Vierailija
9/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka moni meinaa ostaa ton miehelleen?

Vierailija
10/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet pidä naisten uimapukuja edelleenkään vaikka joku homo siellä niin toivookin. :(

Vierailija
11/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit eivät ole noin "bum bumit" joten olisi lähinnä koomisen näköinen tuollainen uikkari päälläni.