naisten uimapuku villitys
http://www.hymy.fi/uutiset/naisten-uimapuku-josta-kaikki-miehet-ihan-taatusti-tykkaavat
Tuommosia naiset käyttää nykyään. joko olet omasi ostanut?
Kommentit (11)
Tuleeko nuo tissit uimapuvun mukana:-D ? Epäilen, että minitissini tuollaisessa uimapuvussa ei näyttäisi kummoiselta. Enkä kyllä edes haluaisi olla noin paljastavassa asussa, että jätän väliin.
Mulla on haarattomat stringibikinit ja vain nännit peittävä yläosa. Olen ylpeä persettä jakaessa.
En nyt näin nopeasti osaa nimetä seksikkäämpää vaatetta kuin naisten kokouimapuku. Bikinit ovat tuon kesävaateiden kuningattaren rinnalla kuin Lada Ferrarin vieressä. Valitettavan harvoin noita vaan nykyrannoilla näkee. Retrohan on muotia, joten toivottavasti tässäkin tyylissä koetaan uusi tuleminen.
Tuosta vaikka mallia rantakesälle 2015.
Tänään on aloitus otsikoissa yhdys sana virhe villitys. Taitaa olla yksi ja sama aloittaja kaikissa.
Voisin hommata. Kivan näköiset. :) Nyt mulla on vetoketjulliset sporttibikinit. Toi uimapuku tosin näyttää siltä että se vetää tissit lyttyyn joten ehkä ei sitten niin kiva. T. 80F
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:20"]Mulla on haarattomat stringibikinit ja vain nännit peittävä yläosa. Olen ylpeä persettä jakaessa.
[/quote]
Ok
No en, jotain tällaisia voisin ehkä käyttää:
No kuinka moni meinaa ostaa ton miehelleen?
Ei miehet pidä naisten uimapukuja edelleenkään vaikka joku homo siellä niin toivookin. :(
Mun tissit eivät ole noin "bum bumit" joten olisi lähinnä koomisen näköinen tuollainen uikkari päälläni.
No hyi! En ole noin puutteessa.