Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein mennä treffeille, jos henkilö ei kiinnosta?

Vierailija
20.02.2022 |

Siinäpä se kysymys. Pitäisikö perua treffit, vai mennä uteliaisuudesta tsekkaamaan mies?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan harrastuksena käydä treffeillä epäkiinnostavien miesten kanssa. Tinderissä pistin oikealle vähän sellaisia reppanoita mitä en normaalisti edes harkitsisi. Kaikki tarjoutuivat viemään syömään, elokuviin jne. Miehet sai pahan mielen ja minä mahan täyteen.

22/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan harrastuksena käydä treffeillä epäkiinnostavien miesten kanssa. Tinderissä pistin oikealle vähän sellaisia reppanoita mitä en normaalisti edes harkitsisi. Kaikki tarjoutuivat viemään syömään, elokuviin jne..

Oletteko muuten ajatelleet, että jos ei-kiinnostava mies alkaa kirjoitella innokkaasti Tinderissä heti matchin syntymisen jälkeen ja ehdottaa pian tapaamista, niin voiko siitä päätellä, että onko mies suosittu Tinderissä vai ei?

Es8merkiksi minulle kävi kerran niin, että olin tehnyt matchin 40-vuotiaan miehen kanssa ja hänellä oli ihan ok oloinen profiili. Oltiin vaihdettu viestein vain kuulumiset lyhyesti kun mies jo pyysi minua lenkille treffeille. Vastasin hänelle, että mieluumin tutustuisin paremmin alkuun viestittelemällä (ja sitten jos kiinnostus herää, voisin haluta lähteä treffeille) . Kirjoitin myös, että käyn mieluumin treffeillä ravintolassa syömässä kuin lenkillä, varsinkin näin keskellä kylmää talvea. Tähän mies vastasi, että hän voi korkeintaan kahvilla käydä, mutta ravintolaan hän ei suostu lähtemään ensitreffeille ja hän taasen haluaa mieluumin nähdä heti kuin viestitellä viikkokausia ja sitten treffeillä huomata, ettei kemiaa ole.

Mietin vaan, että onko tämä mies sitten sellainen , joka saa niin paljon kiinnostavia matcheja, että hän voi ihan vapaasti valita kenet vie treffeille , kun halukkaita naisia on niin paljon, ettei tarvitse alkaa viestitellä sen kauemmin?

Minulla lapsettomana naisena taasen on se tilanne, että saan paljon matcheja ja jos lähtisin treffeille kaikkien halukkaiden matchien kanssa niin saisin käydä treffeillä aivan yhtenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

24/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
25/25 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin. Oltiin yli 10 vuotta yhdessä ja saatiin monta lasta.