Hienoa, Suomen lätkäjoukkue! Mutta hävisikö Venäjä tahallaan?
Venäjällä erikoisen onnetonta peliä.
Mutta olisiko poliittisessa tilanteessa se voinutkaan voittaa?
Venäjä-viha olisi yltynyt vaan.
Kommentit (26)
Venäjä ei voinut kohteliaisuuttaan kuin hävitä. Toinen vaihtoehto on, että Venäjää ei enää kisat kiinnosta, kun alkaa sotiminen...
Kyllä tuntuu että Suomen ois pitänyt antaa Venäjän voittaa, koska nyt Putini varmasti kihisee kiukusta. Toivotaan ettei kiukuspäissään paina sitä punaista nappia joka aktivoi 100 ydinohjusta ja tuhoaa kaikki muut paitsi omaa maataan.
Onhan se sinänsä fiksua hävitä ettei herätä kateutta toisissa. Itse olen aina hävinnyt juuri tästä syystä etten herättäisi kateutta lainkaan.
Jos sopupeliä on olemassa, se näyttää juuri tuolta.
Leijonat olivat upeita, mutta Venäjä ei ole oikeasti noin huono.
No ei, vaan päin vastoin. Voitto olisi nostanut kansallista itsetuntoa ja Venäjä olisi näyttänyt vahvalta.
On sitä joillain ihmisillä ihme ajatuksia... Häviäisikö kukaan tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sopupelistä? Esim.jalkapallossa sitä on ollut liikaa.
3.maailmansodan kynnyksellä on Venäjänkin varottava liikkeitään.
Tuskinpa hävisivät tahallaan, Venäjällä jääkiekko on iso juttu kuten Suomessakin. Eivät vain olleet yhtä hyviä, muuten kuin ylivoimalla ja Suomi ei onneksi useampaa jäähyä ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sopupelistä? Esim.jalkapallossa sitä on ollut liikaa.
3.maailmansodan kynnyksellä on Venäjänkin varottava liikkeitään.
Voi kyllä, olen kuullut, mutten uskoisi sellaista tapahtuvan olympialaisten finaalissa. :D
Menkäähän nyt vaan juntit sinne patsaallenne uimaan ja jättäkää sotajutut niille jotka niistä jotain tietävät.
Kontulan r-mielisellä huumetiltulla huono päivä tänään. R..ssät sai lättyynsä niin että täitukka hulmusi ja joutuu vielä soittamaan ambulanssin itselleen tänäään.
Joo, samoin Ruotsi hävisi eilen tahallaan Slovakialle, koska se on vaan niin noloa voittaa.
Hirveetä ajatella, että Venäjä olis tahallaan hävinnyt. Ei kyllä kuulu niiden mentaliteettiin sellainen toiminta. Suomi pelasi tosi kovaa ja voimalla.
Putinia voi suututtaa nyt niin paljon, että hyökkää varmaan Ukrai naan.
Vierailija kirjoitti:
Kontulan r-mielisellä huumetiltulla huono päivä tänään. R..ssät sai lättyynsä niin että täitukka hulmusi ja joutuu vielä soittamaan ambulanssin itselleen tänäään.
Ennen sinä näit persuja joka nurkalla ja nyt tiltuja. Menisit hoitoon.
Säälittää nuo Venäjän pelaajat, mitähän seuraamuksia niille tulee tuosta pelistä/häviöstä? Maalivahti pu to aa varmaan parvekkeelta alas. Ihan hirveetä olla vensku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R..ssän tiltu on tänään itse tehostetussa hoidossa.
Ai olympiafinaali sopupeli?! 😂😂😂
Ootte te hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sinä itse lainkaan miten lapsellinen sinä olet? Tosin kakara sinä taidat kyllä ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sinä itse lainkaan miten lapsellinen sinä olet? Tosin kakara sinä taidat kyllä ollakin.
Soita jo se ambulanssis paikalle r..ssäläinen huumetiltu . Kohta sattuu..
Hävisi, ettei Suomi liity Natoon. Putinin ja Niinistön salainen kassakaappisopimus taustalla...