Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tullut nettimiesten kommentointien perusteella siihen tulokseen

Vierailija
05.07.2015 |

että oon aivan saatanan ruma ja kammottava nainen, kun tosiaan mulle ei ole tätä kiinnostuksenvyöryä miesten taholta koskaan tullut mitä kuulemma kaikki naiset saavat osakseen :D ei mulla muuta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:08"]

Mua ei kukaan mies koskaan, eli täysin perusteltua vetää se johtopäätös että olen kammottava :-) baareissakaan ei saa osakseen kun sitä vonkausta, jota miehet tekee rumillekin.

[/quote]

Jos uskot ulkonäön olevan ainoa tekijä, joka vaikuttaa miesten lähestymiskynnykseen, niin silloin olet oikeassa. Näinhän ei ole, sillä helposti lähestyttäviä (hymyileviä, silmäpeliä pelaavia, iloisia yms.) lähestytään enemmän kuin happamia, naama norsunvitulla murjottavia kännykän räplääjiä. 

Vierailija
22/26 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:08"]

Mua ei kukaan mies koskaan, eli täysin perusteltua vetää se johtopäätös että olen kammottava :-) baareissakaan ei saa osakseen kun sitä vonkausta, jota miehet tekee rumillekin.

[/quote]

Jos uskot ulkonäön olevan ainoa tekijä, joka vaikuttaa miesten lähestymiskynnykseen, niin silloin olet oikeassa. Näinhän ei ole, sillä helposti lähestyttäviä (hymyileviä, silmäpeliä pelaavia, iloisia yms.) lähestytään enemmän kuin happamia, naama norsunvitulla murjottavia kännykän räplääjiä. 

[/quote]

OLEN RUMA. Käsitätkö, että sillon ei hymyily auta!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää muita arvottomia rumiluksia langoilla? :)

Vierailija
24/26 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain niin surullinen miksi synnyin näin helvetin rumaksi ='( mulla ei ole edes ihmisarvoa.

Vierailija
25/26 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
26/26 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän herätti pelkoa ja sääliä kun se yks mies yritti tutustua naisiin kadulla :) Ollaan me aika jörriköitä. Miehet pitää suhteesta sen takia kiinni kun on niin hankala saada uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän