Mieheni ei riitele ja kärsin morkkiksesta
Mieheni ei suostu riitelemään ja kärsin aina hirveästä morkkiksesta, kun olen huutanut hänelle. Tunnen itseni jälkikäteen todella typeräksi ja lapselliseksi. Silti teen saman virheen aina uudestaan.
Eniten minua ärsyttää mieheni rauhallisuus. Tuntuu, että raivostun siitä vain lisää. En ymmärrä, kuinka asioita voi ratkoa, jos ei saa tuulettaa. En vain osaa.
Kommentit (6)
Onko tuulettaminen sitä, että haukkuu toista osapuolta? Kuka sellaista tarvitsee elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:30"]Onko tuulettaminen sitä, että haukkuu toista osapuolta? Kuka sellaista tarvitsee elämäänsä.
[/quote]
No eihän tässä ole haukkumisesta ollutkaan kyse.
Kummallista kun täällä palstalla ei osata enää edes lukea!!
Sääliksi käy sun miestä kun joutuu olemaan sun kanssa. Toivottavasti jättäisi sut mahdollisimman nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:19"]Tuntuu, että raivostun siitä vain lisää.[/quote]
Sama vaiva. Olen analysoinut niin, että tahdon raivota enkä ratkaista tilannetta. Kun mies suhtautuu tilanteeseen ratkaisukeskeisesti, se ärsyttää minua ja huudan entistä enemmän.
Kannattaa hakeutua hoitoon. Pian saat raivota yksinäsi.
Tyypillinen nainen. Ei lainkaan analyyttistä lähestymistapaa ongelmatilanteisiin. Vaihda sukupuolta.
t. mies