Mara ja Stefu
Stalkkasin facesta ja instasta (tiedän, se on noloa), että ovat veneellä matkalla Ruotsiin. Ja että stefu oli keväällä ostanut uuden veneen. Ei mikään pieni eikä varmastikaan alle miljoonan saa sellaista. Matkustelevat, stefulla joku kämppäkin espanjassa. Oli ostanut lamborghinin, Maralla uusi bmw, löytyy porschea, ja ties mitä. Miten kiinteistövälittäjällä on tuommoiseen varaa kun 2013 tulojen mukaan tienasi n.250k.
Ja myönnän, olen kateellinen! Minun tuloilla tuosta voi vain haaveilla :(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]
Stalkkasin facesta ja instasta (tiedän, se on noloa), että ovat veneellä matkalla Ruotsiin. Ja että stefu oli keväällä ostanut uuden veneen. Ei mikään pieni eikä varmastikaan alle miljoonan saa sellaista. Matkustelevat, stefulla joku kämppäkin espanjassa. Oli ostanut lamborghinin, Maralla uusi bmw, löytyy porschea, ja ties mitä. Miten kiinteistövälittäjällä on tuommoiseen varaa kun 2013 tulojen mukaan tienasi n.250k. Ja myönnän, olen kateellinen! Minun tuloilla tuosta voi vain haaveilla :(
[/quote]Martinan miehen suku on RIKAS eli varallisuutta on vaikka toisille jakaa. Omistavat muutaman kivitalon Helsingissä arvopaikoilla ja holding-yhtiöiden kautta rahaa tulee Stefanille kuin roskaa, joten lähellekään kaikki tulot eivät näy verotuksessa. Suvun kahden säätiön kautta tulee myös rahaa. Tiedän, kun itse asun yhdessä säätiön omistamassa talossa kaksiossa. Ei siis todellakaan ole pikkurahasta pulaa tuolla pariskunnalla.
[/quote]
Mikä on holding yhtiö? Onko se pimeää tuloa?
[/quote]
Löytyi kaupparekkarista Stefanilta kaksi yritystä joista toinen on joku holding yritys. Kummastakaan ei ole tullut mitään merkittäviä omaisuuksia. VIKING on muuten steffukan toinen nimi. LOL. Jollain on ollut huumorintajua.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]
Stalkkasin facesta ja instasta (tiedän, se on noloa), että ovat veneellä matkalla Ruotsiin. Ja että stefu oli keväällä ostanut uuden veneen. Ei mikään pieni eikä varmastikaan alle miljoonan saa sellaista. Matkustelevat, stefulla joku kämppäkin espanjassa. Oli ostanut lamborghinin, Maralla uusi bmw, löytyy porschea, ja ties mitä. Miten kiinteistövälittäjällä on tuommoiseen varaa kun 2013 tulojen mukaan tienasi n.250k. Ja myönnän, olen kateellinen! Minun tuloilla tuosta voi vain haaveilla :(
[/quote]Martinan miehen suku on RIKAS eli varallisuutta on vaikka toisille jakaa. Omistavat muutaman kivitalon Helsingissä arvopaikoilla ja holding-yhtiöiden kautta rahaa tulee Stefanille kuin roskaa, joten lähellekään kaikki tulot eivät näy verotuksessa. Suvun kahden säätiön kautta tulee myös rahaa. Tiedän, kun itse asun yhdessä säätiön omistamassa talossa kaksiossa. Ei siis todellakaan ole pikkurahasta pulaa tuolla pariskunnalla.
[/quote]
Mikä on holding yhtiö? Onko se pimeää tuloa?