Mara ja Stefu
Stalkkasin facesta ja instasta (tiedän, se on noloa), että ovat veneellä matkalla Ruotsiin. Ja että stefu oli keväällä ostanut uuden veneen. Ei mikään pieni eikä varmastikaan alle miljoonan saa sellaista. Matkustelevat, stefulla joku kämppäkin espanjassa. Oli ostanut lamborghinin, Maralla uusi bmw, löytyy porschea, ja ties mitä. Miten kiinteistövälittäjällä on tuommoiseen varaa kun 2013 tulojen mukaan tienasi n.250k.
Ja myönnän, olen kateellinen! Minun tuloilla tuosta voi vain haaveilla :(
Kommentit (23)
Stefu tainnut periä rahaa..eikö se oo ulosotossa niinkun Martsukin?
Martsu ja Esko kyllä ovat olleet ulosotossa, Stefusta en tällaista ole kuullut. Jos tulot tuota luokkaa, tuskin tarvii laskuja ulosoton kautta kierrättää.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:28"]
Stefu tainnut periä rahaa..eikö se oo ulosotossa niinkun Martsukin?
[/quote]
Joo, google kertoo että Stefullakin on ollut ulosotossa rahaa ainakin vuonna 2012, joten ei kai hänellä voi vielä olla luottotiedot kunnossa, vaikka olisikin maksanut velkansa silloin? Ja Martinalla on ollut velkoja ulosotossa ainakin vielä vuosi sitten. Tosin ehkä joku voisi suostua myymään Stefulle osamaksulla, jos hän on maksanut velkansa ja hoitanut raha-asiansa hyvin viime vuodet.
Noooh, ei kannata ihan kaikkee uskoa. Esim espanjan asuntomme on resortissa, eli : )))))
Miks martinalla ei ole kuvaa toisesta lapsesta? Victoria saa kaiken huomion ym mut toisesta ei ole MITÄÄN.
Stefu on rikkaasta suvusta, Hartwallin omistajia niin rahaa varmasti on.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:53"]Miks martinalla ei ole kuvaa toisesta lapsesta? Victoria saa kaiken huomion ym mut toisesta ei ole MITÄÄN.
[/quote]
Koska Stefu ei halua lapsensa naamaa julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:55"]Stefu on rikkaasta suvusta, Hartwallin omistajia niin rahaa varmasti on.
[/quote]
ei ole vaikka nii luullaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:53"]Miks martinalla ei ole kuvaa toisesta lapsesta? Victoria saa kaiken huomion ym mut toisesta ei ole MITÄÄN.
[/quote]
Koska tää Stefu on kieltänyt Martinaa tuomasta heidän yhteistä tytärtä julkisuuteen.
Ei saa jättilainoja ja kyseinen kaveri ei saa mitään lainaa. Oli ulosotossa ennen isänsä kuolemaa.
Sitten peri firman ja muuta omaisuutta, mutta Martta sen sijaan edelleen jättää laskut maksamatta. Myös ajoneuvoverot tänä vuonna ja luottotiedottomana hänen osamaksu-Bemarinsa on Anne-äidin nimissä. Santander, rahoitusyhtiön omaisuutta edelleen eli lainaa reilusti jäljellä.
Eli Ap, älä ole kateellinen tuolle älyllisesti hyvin vähälahjaiselle naikkoselle; kirjoitustaito on 5-vuotiaan tasolla ja lukioon ei päässyt, peruskoulun päästötodistuksen ka 6.9. Takana useita abortteja, huumesyyte, pahoinpitely, ym ym. Lisäksi tatuointeja kuin vankilakundilla ja kaiken päälle väärinkirjoitettuja. Huhhuh.
Espanjan lomaosake on S:n vanhempien, kuten Hangon residenssikin. Martina ei omista kummastakaan neliötäkään. Asuvat vuokralla Kasarmikadulla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:01"]Ei saa jättilainoja ja kyseinen kaveri ei saa mitään lainaa. Oli ulosotossa ennen isänsä kuolemaa.
Sitten peri firman ja muuta omaisuutta, mutta Martta sen sijaan edelleen jättää laskut maksamatta. Myös ajoneuvoverot tänä vuonna ja luottotiedottomana hänen osamaksu-Bemarinsa on Anne-äidin nimissä. Santander, rahoitusyhtiön omaisuutta edelleen eli lainaa reilusti jäljellä.
Eli Ap, älä ole kateellinen tuolle älyllisesti hyvin vähälahjaiselle naikkoselle; kirjoitustaito on 5-vuotiaan tasolla ja lukioon ei päässyt, peruskoulun päästötodistuksen ka 6.9. Takana useita abortteja, huumesyyte, pahoinpitely, ym ym. Lisäksi tatuointeja kuin vankilakundilla ja kaiken päälle väärinkirjoitettuja. Huhhuh.
[/quote]
Kiitos, sait oloni tuntumaan edes hiukan paremmalta kun minulla on 100% oma auto ja "vain" asuntolaina. :)
Ap
Valitettavasti ei ole tuota Thermannin sukuhaaraa. Mukavasti toimeentuleva perhe Kauniaisissa, mutta ei todellakaan niin rikas kuin antaa ymmärtää...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:55"]
Stefu on rikkaasta suvusta, Hartwallin omistajia niin rahaa varmasti on.
[/quote]
Stefu just ei ole niitä Thermaneja...
Martina ei tule ehkä koskaan saamaan omaa asuntoa. Siis hänen omistamaa. Äitikin asuu kaupunginvuokratalossa Huopalahdentiellä. Martina puhuu Munkkiniemestä. No, hmmmph...
Onko ajankohtaista tietoa Martin uo-veloista? Onko onnistunut yhtään maksamaan niitä pois?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]
Stalkkasin facesta ja instasta (tiedän, se on noloa), että ovat veneellä matkalla Ruotsiin. Ja että stefu oli keväällä ostanut uuden veneen. Ei mikään pieni eikä varmastikaan alle miljoonan saa sellaista. Matkustelevat, stefulla joku kämppäkin espanjassa. Oli ostanut lamborghinin, Maralla uusi bmw, löytyy porschea, ja ties mitä. Miten kiinteistövälittäjällä on tuommoiseen varaa kun 2013 tulojen mukaan tienasi n.250k. Ja myönnän, olen kateellinen! Minun tuloilla tuosta voi vain haaveilla :(
[/quote]Martinan miehen suku on RIKAS eli varallisuutta on vaikka toisille jakaa. Omistavat muutaman kivitalon Helsingissä arvopaikoilla ja holding-yhtiöiden kautta rahaa tulee Stefanille kuin roskaa, joten lähellekään kaikki tulot eivät näy verotuksessa. Suvun kahden säätiön kautta tulee myös rahaa. Tiedän, kun itse asun yhdessä säätiön omistamassa talossa kaksiossa. Ei siis todellakaan ole pikkurahasta pulaa tuolla pariskunnalla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]
Stalkkasin facesta ja instasta (tiedän, se on noloa), että ovat veneellä matkalla Ruotsiin. Ja että stefu oli keväällä ostanut uuden veneen. Ei mikään pieni eikä varmastikaan alle miljoonan saa sellaista. Matkustelevat, stefulla joku kämppäkin espanjassa. Oli ostanut lamborghinin, Maralla uusi bmw, löytyy porschea, ja ties mitä. Miten kiinteistövälittäjällä on tuommoiseen varaa kun 2013 tulojen mukaan tienasi n.250k. Ja myönnän, olen kateellinen! Minun tuloilla tuosta voi vain haaveilla :(
[/quote]Martinan miehen suku on RIKAS eli varallisuutta on vaikka toisille jakaa. Omistavat muutaman kivitalon Helsingissä arvopaikoilla ja holding-yhtiöiden kautta rahaa tulee Stefanille kuin roskaa, joten lähellekään kaikki tulot eivät näy verotuksessa. Suvun kahden säätiön kautta tulee myös rahaa. Tiedän, kun itse asun yhdessä säätiön omistamassa talossa kaksiossa. Ei siis todellakaan ole pikkurahasta pulaa tuolla pariskunnalla.
[/quote]
Tarkoitat varmaan että Stefulla ei ole pulaa pikkurahasta. Martina makselee edelleen ulosottovelkojaan, ja viime syyskuun tietojen mukaan viimeisin ulosottoon mennyt lasku oli saman vuoden kesäkuulta.
Ei muuten ole sama perhe, vaan toinen Therman-perhe.
S asuu Lehikoisen Matin omistamassa kämpässä VUOKRALLA.
250k tuloilla saa vaikka mitkä lainat