Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olut aloittelijalle?

Vierailija
05.07.2015 |

Mikäs olisi kohtuuhintainen, mutta hyvänmakuinen (tai edes ns. helppo juotava) vaihtoehto, jos markettien perusvalikoimaa tarkastellaan? Sandelsia, Heinekenia, Sollia ja Tsingtaoa olen muistaakseni joskus maistellut ja olivat kai ihan ok? Karhut, Koffit yms. olen kai onnistunut välttämään, joten en osaa sanoa niistä mitään.

Jotain vaihtoehtoa kesän seurustelujuomaksi etsin, siiderit ja lonkerot tulevat kalliiksi ja sokeriakin on aika paljon...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinekenit, tsingtaot ja sollit ei karhuista ja koffeista eroa joten ihan rennosti voit ostaa esim karhua. Itse arvostan pienpanimoita.

Vierailija
2/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienpanimot ovat tosiaan trendikkäitä juuri nyt. Mutta se, että olut on "pienpanimosta" ei vielä kerro sen mausta tai tyypistä mitään. Kokeile ap itse kaikessa rauhassa erityyppisiä oluita vähitellen: IPA:a, vehnäolutta (siitä moni entinen sidun ystävä tykkää) tai vaikka lambicia. Perussidua tai lonkkua edullisemmaksi se ei todellakaan tule, mutta sijoita makuun, älä määrään. Ellei tavoite ole yksinkertaisesti humaltua? 

Itse tosin tarjoilisin kesäjuomaksi roseeta tai jos olutlijalla haluat pysyä, ns. shandy: https://fi.wikipedia.org/wiki/Shandy

Vierailija
4/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radler. Siinä on olutta ja limpparia, mutta makuun tottuessa menee myös pelkkä olut. 

Vierailija
5/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjala, koff, nobelaner tai karhu. Jokin näistä myös olvi iha jees.

Vierailija
6/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa, tarkemmin siis Foster's Radler.

Vierailija
7/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjala on vähän väkevämpää, joten sitä en ensiolueksi suosittelisi. Sol, Tuborg, Serveza ynnä muut ovat vähän miedompia.

Vierailija
8/9 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäolut sopii kesään ja grilliruoalle, maku on mieto ja raikas.

Vierailija
9/9 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukki, kiitos vastaajille :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän