Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun tyhmät ihmiset haluavat uskotella muille olevansa älykkäitä...

Vierailija
05.07.2015 |

kertoessaan ylpeillen lukevansa Tieteen Kuvalehteä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua naurattaa, kun ihmiset luulevat olevansa älykkäitä tai parempia koska yliopisto.

Vierailija
2/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että he yrittävät tuolla uskotella muille olevansa älykkäitä? Ovatko he kertoneet sinulle moisen, vai keksitkö tuon itse päästäsi? Tieteen Kuvalehteä lukeva ihminen voi olla monesta syystä ylpeä lukemastaan:

-esim. ovat ylpeitä, kun heillä on varaa tilata/ostaa lehti

-ovat ylpeitä lukiessaan asiatekstiä edes toisinaan

-ovat ylpeitä siitä, että he kokevat mielenkiintoa johonkin

-ovat ylpeitä jostain lehden juttuun liittyvästä, joka ehkä koskettaa heitä jollain tavalla

-eivät ole ylpeitä, vaan ovat vain iloisia ja tulkitset väärin

-jne, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen seiskaa.

Vierailija
4/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:24"]Mistä tiedät, että he yrittävät tuolla uskotella muille olevansa älykkäitä? Ovatko he kertoneet sinulle moisen, vai keksitkö tuon itse päästäsi? Tieteen Kuvalehteä lukeva ihminen voi olla monesta syystä ylpeä lukemastaan:

-esim. ovat ylpeitä, kun heillä on varaa tilata/ostaa lehti

-ovat ylpeitä lukiessaan asiatekstiä edes toisinaan

-ovat ylpeitä siitä, että he kokevat mielenkiintoa johonkin

-ovat ylpeitä jostain lehden juttuun liittyvästä, joka ehkä koskettaa heitä jollain tavalla

-eivät ole ylpeitä, vaan ovat vain iloisia ja tulkitset väärin

-jne, jne.
[/quote]

Sen tietää siitä että harvat ihmiset kehtaavat julkisesti myöntää lukevansa Seiskaa mutta moni tuskin häpeilee kertoa lukevansa Tiekua. Ja monet jopa valehtelevat lukevansa jotta muut pitäisivät älykkäänä.

Vierailija
5/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen salaa tiedelehtiä! Mitäs siitä sanotte? :)

Vierailija
6/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:24"]Mistä tiedät, että he yrittävät tuolla uskotella muille olevansa älykkäitä? Ovatko he kertoneet sinulle moisen, vai keksitkö tuon itse päästäsi? Tieteen Kuvalehteä lukeva ihminen voi olla monesta syystä ylpeä lukemastaan: -esim. ovat ylpeitä, kun heillä on varaa tilata/ostaa lehti -ovat ylpeitä lukiessaan asiatekstiä edes toisinaan -ovat ylpeitä siitä, että he kokevat mielenkiintoa johonkin -ovat ylpeitä jostain lehden juttuun liittyvästä, joka ehkä koskettaa heitä jollain tavalla -eivät ole ylpeitä, vaan ovat vain iloisia ja tulkitset väärin -jne, jne. [/quote] Sen tietää siitä että harvat ihmiset kehtaavat julkisesti myöntää lukevansa Seiskaa mutta moni tuskin häpeilee kertoa lukevansa Tiekua. Ja monet jopa valehtelevat lukevansa jotta muut pitäisivät älykkäänä.

[/quote]

Mistä tiedät, että monet valehtelevat lukevansa ko. lehteä? Kuinka moni tarkalleen sinun lähipiirissäsi? Kuinka paljon koko maassa? Miten olet asiaa tutkinut? OLetko tutkinut myös sen, että he valehtelevat nimenomaan siitä syystä, että heitä pidettäisiin älykkäinä? Jotenkin nyt hieman ontuu tuo perustelu...

Vierailija
7/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:28"]

Minä luen salaa tiedelehtiä! Mitäs siitä sanotte? :)

[/quote]

Asut wt ympäristössä, jossa joudut hengissä säilyäksesi salaamaan todellisen minäsi :)

Vierailija
8/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:22"]

Ja mua naurattaa, kun ihmiset luulevat olevansa älykkäitä tai parempia koska yliopisto.

[/quote]

Suomen kielen opettaja itkisi, jos näkisi tämän :)

Vierailija
9/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen tieteellisiä ja historiaa käsitteleviä juttuja sen takia koska olen tyhmä. Jos olisin älykäs minun ei tarvitsisi lukea valmiiksi pureskeltuja juttuja. Tieteen Kuvalehti on yleensä sellaista tekstiä että tyhmäkin siitä ymmärtää jotain, yliopiston tutkimukset ovat yleensä sellaista pilkunnussintaa että kymmenen lauseen jälkeen ei enää muista mitä se aihe edes käsittelee saati että tajuaisi siitä jotain.

Kiitos vaan Tiekun ja muiden lehtien toimittajille kun väännätte rautalangasta nuo tieteen ihmeellisyydet meille tyhmille <3

Vierailija
10/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:22"]

[/quote]

Suomen kielen opettaja itkisi, jos näkisi tämän :)

[/quote]
Tuo on puhekieltä. Kai opettaja tietää, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
11/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:24"]Mistä tiedät, että he yrittävät tuolla uskotella muille olevansa älykkäitä? Ovatko he kertoneet sinulle moisen, vai keksitkö tuon itse päästäsi? Tieteen Kuvalehteä lukeva ihminen voi olla monesta syystä ylpeä lukemastaan: -esim. ovat ylpeitä, kun heillä on varaa tilata/ostaa lehti -ovat ylpeitä lukiessaan asiatekstiä edes toisinaan -ovat ylpeitä siitä, että he kokevat mielenkiintoa johonkin -ovat ylpeitä jostain lehden juttuun liittyvästä, joka ehkä koskettaa heitä jollain tavalla -eivät ole ylpeitä, vaan ovat vain iloisia ja tulkitset väärin -jne, jne. [/quote] Sen tietää siitä että harvat ihmiset kehtaavat julkisesti myöntää lukevansa Seiskaa mutta moni tuskin häpeilee kertoa lukevansa Tiekua. Ja monet jopa valehtelevat lukevansa jotta muut pitäisivät älykkäänä.

[/quote]

Huomaa kyllä, että ap kärsii alemmuuskompleksista johonkin asiaan. Hän näkyy pitävän TK:n lukemista jonain statussymbolina :D Monille ko. lehden lukioille on ihan itsestäänselvää mainita tietolähteensä samaansyssyyn kun esittää mielipiteen tai kertoo lukeneensä jotain lehden juttua. 

Vierailija
12/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lukea Tieteen Kuvalehteä, vaikka en olekaan älykäs, mutta en tyhmäkään.

Vierailija
13/13 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppolukuinen lehti kaikille suomea osaaville, minusta sen lukeminen ei ole leveilyä mutta jos siihen kirjottaisi artikkeleita niin voisi jo vähän ylpeillä.