Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne suhtautuvat iho-ongelmiinne

Vierailija
19.02.2022 |

Kuten akne, rosacea ym.? Onko tullut paljon kysymyksiä? Onko täytynyt käydä keskusteluja siitä, että ihon kunto voi aaltoilla? Tukevatko, hyväksyvätkö?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kivoja miehiä teillä... Itselläni kävi niin, että tapailumies huomautti jotain ihostani (tietämättömyyttään) ja sen jälkeen aloin hävetä itseäni enkä voinut oikein tavata häntä. Pyysi kyllä anteeksi, mutta itse ajattelin hänen pitävän minua rumana. Huoh. En oikein luota ihmisiin.

Vierailija
22/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kommentoinut mitään ja parikymmentä vuotta ollaan yhdessä oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilla miehillä kenen kanssa olen ollut on ollut aknea tms selässä, enemmän tai vähemmän. Ei sillä ole ollut ihan mitään merkitystä mihinkään. Itselläni on ollut nuorena aika paha akne ja siitä syystä meikkasin aika vahvasti. Miesteni mielestä olin nätti ilman meikkiäkin, itse olin hyvin epävarma ulkonäöstäni ilman meikkiä. Nykyään mies ei usein edes huomaa meikkaanko vai en mutta tykkään silti laittaa naamaani.

Vierailija
24/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostaa kysyä kun ei mua kiinnosta itseänikään. Voi voi kaikkea mitä on järjestetty. Voi kauhiaa onpas ollut jännää pikku kiusaa. Täh, niin ulkopuoliset ei kannata vaivautua lukemaan. Ei teillä ole hajuakaan mitä kailkea vastenmielistä järjestetään.

Vierailija
25/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rupeaa kommentoimaan negatiivisesti aknea tai muuta ihosairautta niin onko silloin fiksun oloinen mies?

Vierailija
26/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies sen pakkeli kerroksen alle näkee että tietäisi edes asiasta

Vierailija
27/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kivoja miehiä teillä... Itselläni kävi niin, että tapailumies huomautti jotain ihostani (tietämättömyyttään) ja sen jälkeen aloin hävetä itseäni enkä voinut oikein tavata häntä. Pyysi kyllä anteeksi, mutta itse ajattelin hänen pitävän minua rumana. Huoh. En oikein luota ihmisiin.

Niin ja kysyisin vielä, antaisitteko anteeksi ja jatkaisitteko tapailua?

Vierailija
28/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poskissa, korvien takana ja otsassa pieniä aknearpia ja selässä isoja. Häntä ne eivät tunnu häiritsevän millään lailla. Aina ennen kuukautisia minulle tulee finnejä vähän sinne sun tänne, ja vitsailemme siitä että näytänpä nuorekkaalta kun olen finninaamainen teini, ehe hehe.

Eli eipä tunnu haittaavan, eikä minuakaan hänen satunnaiset näppylänsä häiritse.

Vierailija
29/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista mustelmaa ja punaista läikkää on ihmetellyt tähän mennessä. Ei pahaa tarkoittaen, mutta ei ehkä ole vielä sisäistänyt että työni ja harrastukseni nyt vaan ovat sellaisia että kaikenlaista kolhua ja nirhaumaa nyt vaan tulee. Toisaalta kyllä ihailee mun vaaleaa ihoa (vaikka oma äiti kauhistelee kalpeutta), mies tulee sellaisesta kulttuurista jossa vaalea ihoa pidetään todella kauniina. Kumma ettei ole mitään kommentoinu mustista silmänalusista vai jokohan nekin on siellä muotia (turvonneet alaluomet on ainakin jostain syystä tosi hot nykyään).

Vierailija
30/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jatkuvasti oma naama ilman meikkiä, rosaceaa ja jotain suunympärysihottumaa. Kysyin itseasiassa yksi päivä että kiinnittääkö sekin koko ajan huomiota, ja vastasi jotain että "olen kaunis...ihoni on osa sitä." tms. Aika kiva.

Vierailija
31/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen akne ja mahdollisesti rosacea, iho on välillä todella hurja. Mies ei ole ikinä kommentoinut sanallakaan. On kuunnellut kyllä, kun itse olen surrut sitä ja pohtinut vaihtoehtoja (en halua antibiootteja tai muita vahvoja lääkityksiä). Olin ensitapaamisellamme kokonaan ilman meikkiä. Iho ei silloin ollut pahimmillaan mutta ei se hyväkään ollut.

Vierailija
32/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo vastaaja 21. Näitä lukiessa mietin, että tein oikean ratkaisun kun en tapaile miestä enää.

Vierailija
33/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex huomautteli, haukkui, nälvi, irvaili, vertaili exiinsä ja lopulta sanoi suoraan rumaksi. Eromme jälkeen löysi naisen, jolla on noin 50 kg ylipainoa.

Toivottavasti ovat onnellisia.

Vierailija
34/34 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan koskaan kommentoinut, tosin tein hänelle jo alusta asti selväksi että ihoni kunto hävettää minua. Minulla on seborroinen ihottuma ja pigmenttivirheitä kasvoissa, ja välillä kunnon finni siellä sun täällä. Hän suhtautuu mustapäihin ja valkopäisiin finneihin lähinnä kiehtoutuneena, haluaa nähdä jos niitä puristaa :D Hänellä itsellään ei ole ollut elämässään kuin muutama yksittäinen finni, luonnostaan siis tosi helppo ja kaunis iho. Tuntuu ettei hän huomaa tai ainakaan välitä ihoni virheistä, vaikka olen niistä edelleen tosi epävarma ajoittain ja kauhistelen itse ihoani ääneen hänelle... hän sitten rauhoittelee että ei ole niin paha kuin väitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi