Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää yrittäkö lopettaa tupakoimista nikotiinivalmisteiden avulla, niihin koukuttuu vielä pahemmin!

Vierailija
19.02.2022 |

Tupakointi loppui seinään, kun ostin nikotiinivalmistetta, mutta nyt olen näihin vielä enemmän koukussa kuin mitä ikinä olin tupakkaan. Toki nämä on vähän terveellisempiä, mutta rahaa menee nyt enemmän kuin mitä meni tupakkaan ja on liiankin helppoa ottaa parit nikotiinisuihkeet missä vain, milloin vain jos hieman stressaa tms. Olisi vain pitänyt lopettaa kunnolla, ilman mitään apukeinoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV mammat polta, vaan ovat kaikki vaativia asiantuntijoita ja syövät pelkkää salaattia ja juovat dieetti vettä.

Vierailija
2/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolita nikotiinipurkkaa!

Mä lopetin niin että ensin meni pelkkä tupakka, sitten 2 mg purkka ja tupakka sikin sokin sekaisin. Sitten jäi tupakka kokonaan, purkkaa meni edelleen tuo 2 mg. Sitten aloin puolittaa sitä ja aikaa myöten vielä puoliksi eli lopulta söin vain 1/4 purkkaa. Sitten olisi ollut aika ostaa uusi purkkarasia jonka jätin ostamatta ja sen sijaan syön nyt sitten xylitolpurkkaa.

Jotenkin sitä suu kaipaa jotain, edes pieni purkanpala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin kauan.

Lopetin yhden kerran ilman mitään ja olin sietämätön, mutta irti pääsin muutamaksi vuodeksi, kunnes ajattelin, ettei se yksi nyt mitään haittaa ja taas mentiin.

Seuraavaksi lopetin työkaverien kanssa toistamme tukien ja monta vuotta sain olla polttamatta, kunnes.

Viimeksi lopetin ennen isoa leikkausta muutama vuosi sitten nikotiini suusuihkeen turvin ja se oli paras.

Puoli vuotta meni niitä haluja taltutellessa. Nyt toivon, etten keksi enää koskaan tekosyitä minkä takia aloittaa uudestaan.

Melkein seitsemän vuotta jo mennyt enkä todellakaan tarvi enää korvausjuttuja.

Vierailija
4/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideahan onkin, että ensin pääset eroon tupakan monista myrkyistä ja jää vain yksi eli nikotiiniaddiktio. Sitä sitten vähennetään. Ihan on omasta toiminnasta kiinni, suihkutteletko aina, kun tulee mieleen. Kyllä niiden avulla vain todennäköisempää on päästä eroon. Itsekin käytin purkkaa varmaan pari vuotta polttamisen jälkeen ja aloin vähentää määrää ensin miedompiin tabletteihin ja sitten harvemmin niitä.

Vierailija
5/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on kuitenkin paljon haitallisempaa kuin pelkän nikotiinin käyttö.

Vierailija
6/6 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikeaa? Mulle ei tuu mitään vieroitusoireita ja poltan satunnaisesti esim matkoilla ja lopetan taas.