Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

supistuksista

Vierailija
05.07.2015 |

Supistelee etenkin jos olen liikkeellä, tulee paineen tunnetta ja vihlaisuja. Onko normaalia?
Kohdunsuuni oli vähän pehmentynyt edellisellä lääkärikäynnillä. Olen levännyt sairaslomalla ja nyt pohdin uskallanko palata työhöni kassalle?
Kuuluuko paineentunne vain asiaan näillä viikoilla, olen rv 24.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:46"]Supistelee etenkin jos olen liikkeellä, tulee paineen tunnetta ja vihlaisuja. Onko normaalia?
Kohdunsuuni oli vähän pehmentynyt edellisellä lääkärikäynnillä. Olen levännyt sairaslomalla ja nyt pohdin uskallanko palata työhöni kassalle?
Kuuluuko paineentunne vain asiaan näillä viikoilla, olen rv 24.
[/quote]

Up! Kokeneemmat kertokaahan, pelottaa.

Vierailija
2/3 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, olen kohta 23 viikolla. Ajattelin mennä yksityiselle ultraan selvittämään kohdunkaulani tilannetta, kun en ole keksinyt muutakaan ratkaisua. Luulen, että nuo kaikki kuuluvat jossain määrin asiaan, mutta onhan se aina mahdollista, että ne avaavat ja lyhentävät kohdunkaulaa. En nyt ikävä kyllä osaa auttaa, kun mulla on vasta ensimmäinen raskaus tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:13"]Samaa olen miettinyt, olen kohta 23 viikolla. Ajattelin mennä yksityiselle ultraan selvittämään kohdunkaulani tilannetta, kun en ole keksinyt muutakaan ratkaisua. Luulen, että nuo kaikki kuuluvat jossain määrin asiaan, mutta onhan se aina mahdollista, että ne avaavat ja lyhentävät kohdunkaulaa. En nyt ikävä kyllä osaa auttaa, kun mulla on vasta ensimmäinen raskaus tämä.
[/quote]

Minulla alkoi kans ajoissa, mutta nyt tuo paineentunne on kyllä ihan jatkuvaa liikkeessä. Toivottavasti sulla kaikki myös kunnossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä