Ärsyttää kun haluaisin vaan olla hiljaa kotona rauhassa
Mutta yläkerrassa naapurin lapset juoksevat, karjuvat ja kiljuvat. Musiikki pauhaa täysillä. Ihan järjetön meteli, melkein kun olisi jossain HopLopissa pahimpaan ruuhka-aikaan. Tätä menoa on jatkunut kohta jo 8 tuntia.. Olisipa varaa asua omakotitalossa..
Kommentit (16)
Hanki vastamelukuulokkeet jos et voi saada rauhallisempaa asuntoa.
Lapsiperheiden asuminen kerrostalossa pitäisi kieltää. Koita jaksaa ap, ehkä ne kohta menevät nukkumaan
Minun yläkerrassa asuu joku mammutti, töminästä päätellen. Jatkuvaa töms töms.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitäkään voi oikein koko päivää pitää päässä. Riehuminen alkaa joka viikonloppuaamu ja päättyy vasta myöhään illalla. Olisi niin ihanaa että edes joskus olisi hiljaista viikonloppuna, edes hetken.
Ap
Otan osaa ap. Itse asuin vuosia talossa, jossa jatkuvasti meteliä ja kolinaa. Öisinkin. Olin hermoraunio. Sitten pääsin muuttamaan omaan asuntoon, hiljainen taloyhtiö, 5 kerros. Paljon vanhuksia. En voi kuvailla tätä onnea, kun saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap. Itse asuin vuosia talossa, jossa jatkuvasti meteliä ja kolinaa. Öisinkin. Olin hermoraunio. Sitten pääsin muuttamaan omaan asuntoon, hiljainen taloyhtiö, 5 kerros. Paljon vanhuksia. En voi kuvailla tätä onnea, kun saa olla rauhassa.
Meillä oli 5 vuotta hiljaista ja rauhallista. 3 vuotta sitten yläkertaan muutti lapsiperhe, sen jälkeen ei ole ollut hiljaista hetkeä 8-23 välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastamelukuulokkeet auta tuollaiseen epäsäännölliseen meteliin. Ja kiljumista ja huutamista ne pahentavat, ne äänet tulee läpi.
Asiaan voi tulla parannus vain toimimalla: ap joko ottaa asian nätisti puheeksi metelöijien kanssa ja kertoo, että äänet kantautuvat häiritsevästi rakenteiden läpi ja pyytää vähentämään melutasoa tai sitten etsii uuden asunnon ja muuttaa.
Minunkin yläkerrassa asuu jotain kakaroita. Ärsyttää se jatkuva kiljuminen ja töminä.
Kaikki sympatiani, ap. Mulla on kotona aina kuulokkeet, joista soi musiikki/sarjat/leffat, jotta peittyy yläkerran möly. Ahdistaa kyllä tämäkin jatkuva melusaaste, mutta onpahan ainakin miellyttävämpää ja ennakoitavaa kuunneltavaa. Öisin pidän korvatulppia silloin, kun on ihan pakko saada ajoissa unenpäästä kiinni. Jatkuvassa käytössä ne kuitenkin tulehduttavat korvakäytävien ihon.
Sellasta se on ku itsellä ei ole elämää kuulee joka rasahduksen.
Onhan tässä puolensa omakotitalossa maalla, siksi köyhänäkin yritän saada pidettyä.
Voi huudattaa musiikkia sydämensä kyllyydestä, tai nauttia hiljaisuudesta.
No, kohta on kesä ja kuuluuhan sitä sitten kaikenlaista, ja viljelijät pörräävät pelloilla läpi yönkin...
Vierailija kirjoitti:
Asiaan voi tulla parannus vain toimimalla: ap joko ottaa asian nätisti puheeksi metelöijien kanssa ja kertoo, että äänet kantautuvat häiritsevästi rakenteiden läpi ja pyytää vähentämään melutasoa tai sitten etsii uuden asunnon ja muuttaa.
En oikein jaksa uskoa että naapuri ottaa kuuleviin korviinsa. Voiko lapsia edes estää metelöimästä? No, pitänee kuitenkin kokeilla ennen kuin ihan oikeasti saan hermoromahduksen.
Muuttaminen on aina todella riski. Olen asunut tässä 2 vuotta, asunto on oma ja todella hyvällä paikalla töihin nähden. Vuosi sitten tuo älämölöperhe päätti muuttaa yläkertaani. Edellinen asuntoni oli kiva mutta alakerran naapuri ketjutupakoi parvekkeella. Koskaan ei tiedä millaiset naapurit saa.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se on ku itsellä ei ole elämää kuulee joka rasahduksen.
Haluaisin kyllä nähdä mitä mieltä sinä olisit tästä hullunmyllystä :D lasten hankkimatta jättäminen oli ihan tietoinen päätös, sosiaalista elämää riittää ihan tarpeeksi kiitos vain.
Ap
Otan osaa. Lapsiperheet ovat kamalimpia yläkertanaapureita..
Yhtä kova töminä käy kuin jos t-rex juoksentelisi ylhäällä. Tuntuu että tulen hulluksi
-ap