Voiko aikuiselle miehelle olla deal breaker jos naisella on raskausarpia ja sellulittia?
Jos nainen siis vaatteet päällä hoikka ja nätti mutta alasti ei niinkään... Luulen että yhdelle miehelle oli vaikka ei toki ääneen sanonut sitä.
Kommentit (29)
VOi, mutta se on sitten deal breaker sulle. Jos mies ei hyväksy sua arpinesi kaikkinesi, niin saa mennä.
Noin sadalla prosentilla aikuisista naisista on rasksusarpia ja/tai selluliittia.
Kaipa mikä tahansa voi olla jollekin dealbreaker.
Ei mutta jollekin hifistelijälle kyllä. Runsas ylipaino on dealbreaker. Ja tatskat.
Aika hankala tuollaisen on sitten löytää mitään kumppania. Jopa miehistä suurimmalla osalla on jonkinlaisia raskausarpia.
Jokaiselle tasokkaalle ja sen ymmärtävälle miehelle tuollaiset on ehdottomasti turnoff. Mutta on hyvin paljon miehiä ketkä joutuu tyytymään siihen mitä saa joten väittävät että ei haittaa vaikka oikeesti haittaa
Kääntäkää ensin tuo desliga.. mikä lienee.
Vierailija kirjoitti:
Noin sadalla prosentilla aikuisista naisista on rasksusarpia ja/tai selluliittia.
Olen noin 100-prosenttisesti väärässä.
Ronkelit runkkaa. Harva mieskään on kaikista paikoin täydellinen.
Voi. ja sellaista miestä et halua.
Mikä tahansa voi olla. Ehkä sun varpaat on jonkun mielestä liian pitkät tai liian lyhyet. Elämä on liian lyhyt yrittää miellyttää kaikkia randomeita.
Jos on todellisuudesta vieraantunut hlö, niin ehkä sitten. Koska lähes kaikilla naisilla on sellua ja raskausarpia.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle tasokkaalle ja sen ymmärtävälle miehelle tuollaiset on ehdottomasti turnoff. Mutta on hyvin paljon miehiä ketkä joutuu tyytymään siihen mitä saa joten väittävät että ei haittaa vaikka oikeesti haittaa
Oikeasti tasokas mies ymmärtää ettei kukaan ole täydellinen, ei edes hän itse, eikä odota muilta täydellisyyttä.
Useimmat miehet kiinnittävät enemmän huomiota kasvoihin. Jokaiselle vartalotyypille on ihailijansa, mutta tälleen rumanaamaisena naisena olen täysi turn off lähes kaikille miehille.
- ruma nainen
Mun exä lihos seittämässä vuodessa +20 kiloa, siinä ei arvetkaan auttanu. Hannelle terkut.
Näitä kun lukee, niin taitaa pahimmat viat olla päässä. Sen verran katkeraa tekstiä on.
Kyllä voi. Ulkonäöllä on merkitystä.
Naisillekin on lukemattomat ominaisuudet miehessä deal breakereita, joten miehilläkin saa olla vaatimuksia. Ihan myös ulkoisia, kuten naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia saamaton ätmi taas uhoaa:)
Naisia hu oritellaan, koska naiset pilkkaavat miehiä saamattomuudesta. Ylläpidät itse naisvihaa.
Kyllä tietenkin voi ja se mies ei kyllä ole tustutumisen arvoinen, eli väistit niin sanotusti luodin, ihan hyvä.