Mies mollaa
Mieheni puhuu minusta varsin negatiivista muille ihmisille. Osa on täysin tuulesta temmattujakin. Olen huono äiti, huono vaimo, huono ystävä, huono kodinhoitaja, hankala luonne jne...hän kertoilee tosi yksityiskohtaisia juttuja, intiimejä asioita lähinnä naisille. Olen miettinyt, miksi ihmeessä hänelle on niin tärkeää, että ihmiset saavat minusta erittäin huonon kuva?? Onko se oman kuvan kiillostusta toisen kustannuksella. Itse en todellakaan näe mitään syytä kertoilla hänestä ikäviä asioita, joita hänessäkin kyllä riittäisi. En ymmärrä oman pesän likaamista! Eikö tuo enemmin kerro hänestä, että onko päässä vikaa, jos noin huonon kumppanin kanssa on!?
Kommentit (11)
Miehesi on huonosta itsetunnosta kärsivä käytöstavaton moukka. Mieleltään tasapainoinen aikuinen ei käyttäydy tuolla tavoin jatkuvasti ketään kohtaan. Miksi olet hänen kanssaan, jos ei arvosta sinua pätkääkään ja mollaa vielä "julkisesti"? Onko onnistunut jo lyttäämään omanarvontuntosi?
Voisiko kyseessä olla narsisti? Käyttäytyikö suhteemme alussa päinvastaisesti, ylisti sinua ainakin itsellesi?
Oikea kysymys on, miksi Sinä olet tuollaisen kanssa, joka sinua arvostelee muille?
itsekunnioitusta peliin. Sanot, että nyt loppui tai heippa.
miehesi haukkuu sinua muille naisille, koska luulee, että on on parempi tai jtms muiden naisten mielestä. Ei hän halua erota, mites sitten itseään korottaa....
Mulla samanlainen. Esiintyy aina kun vieraita taloudenhoitajana ja täydellisenä. Luettelee heille, mitä on päivien aikana tehnyt, jotta kaikki sanoo, mahtava mies...kaikki haluaisi tuollaisen. Minua kohtaan erittäin säälimätön..
Mun ex oli samanlainen. Parasta, mitä mulle on käynyt on se, että pääsin moisesta eroon (liian) monen vuoden kipuilun ja ahdistumisen jälkeen!
Niin, onko päässä vikaa, kun on huonon kumppanin kanssa?
Katsopa peiliin, ja mieti asiaa. Missä vika, kun sinä elät mokoman kanssa? Sinunko päässäsi vai missä?
Oikeasti se on miehen huonoutta, kun ei ole parempaa vaimoa saanut. Sanopa joskus tämä totuus ääneen, kun miehesi oikein moittii. Mummoni totesi muinoin, että mies ja vaimo ovat sellaisia, millaisena puoliso niitä pitää. Jos mies pitää vaimoaan hyvänä, niin silloin se vaimo on hyvä ja sama pätee mieheen.
Sinun miehesi ei vaan parempaa vaimoa ole ansainnut, omapa on vikansa.
Mulle tuli mieleen että yrittää käytöksellään lytistää itsetuntosi jotta pysyisit kotona ja olisit hallittavissa. Jotkut miehet eivät ihan oikeasti näe itsessään mitään vikaa ja dissaa toista huomaamattaan jatkuvasti. Kysy siltä että jos hän kerran on oikeasti tuota mieltä että olet niin huono kumppani kaikessa mahdollisessa niin onko hänellä itsellään päässä vikaa jos niin huonon naisen kanssa pysyy vastentahtoisesti, eikö olisi kummallekin parempi erota?
Mun exä flirttaili avoimesti silmieni edessä aina muille naisille ja jopa petti mua useasti. Silti syytteli mua, hakkasi ja teki kaiken mitä toiselle voi, uhkaili puukolla ja sanoi, että tappaa itsensä ennenkuin lapsi syntyy jne,.
Milainen mies tällainen on oikein?
Suhde loppui, kun keksi, että mulla on suhde eikä hänellä - syytteli siis mua, kun kävin töissä. Uusi naisensa nauraa mulle, kun lauon totuuksia meidän 20-vuotisesta liitosta ja pitää mua säälittävänä. Luulee varmaan, että mies on oikea aarre ja vika oikeasti oli mussa. Ex ei päästänyt mua edes ikinä työpaikan pikkujouluihin, etten vaan pettäisi tms. Itse meni kyllä läpi Tallinnat ja kaikki ja kotiintuloaikaan olikin puphelin kiinni ja saapui päivän myöhässä ja vihaisena kun epäilin mitään!
Minun ukko myös kävi vieraissa ja kun jäi siitä kiinni, vika oli minun, kun sitä ja tätä huonoutta oli. Käänsi asian ja raivosi oikein hullun lailla ja sain paeta kodistani. Sillä välin pisti huonekalut säpäleiksi. Jälkeenpäin se oli täysin minun syytä...olon röyhkeänä jättänyt miehen, jossa ei ollut mitään vikaa. Niin ajattelevat myös hänen naiset vieläkin.
Miksi mies itse on minun kanssa, jos näin kokee??
Voisikoolla pahoja intetunto-ongelmia