Milloin viimeksi olet ollut normaalipainoinen?
Kommentit (45)
Olen ollut normaalipainoinen 90-luvun alussa nuorena. Aikuisena lihoin, ja viimeiset 20 vuotta olen ollut n. 130kg.
2019 noin... Nyt taas sitä kohti, noin 10kg matkaa. 2019 sain stressaavan vakityön, aloin varmaan lohtusyömään siihen stressiini ja kokopäivätöissä ei ollut "aikaa" enää treenille samalla tavalla kuin osapäivätyössä.
Työ on edelleen sama ja saattaa olla vielä vuosia, joten järkevä ruokailu- ja liikuntarutiini on löydettävä nyt eikä 20 vuoden päästä.
Olen aina ollut normaalipainoinen, mutta nyt olen sellaisessa kunnossa, etten viitsi harrastaa seksiä.
Liian pullava ja plösö muija. Samat vaatteet menee kuin aina ennenkin, eli kyse on siitä mitä näkyy kun ottaa vaatteet pois; liian löysä ja tuhti.
En tämän näköisenä halua kenellekään pyllistää.
Rasvaa minulla on suhteellisen paljon, lihaksia vähän, Vaikka olen normaalipainoinen. Vatsa on kuin raskaana olevalla, mutta siellä ei tutkimusten mukaan ole lainkaan rasvaa. Ilmeisesti vatsassa on vettä tai ilmaa. Eli vyötärön ympärys ei minulla kerro viskeraalirasvasta ollenkaan. Joskus häiritsee nämä ainaiset harha oletukset, että suuri vyötärön ympärys tarkoittaa rasvaa.
Toinen yleinen harha oletus on että kaikki voivat syödä yli 10 mg D3 hormonia / vrk. Jotkut voivat syödä, mutta eivät ollenkaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa minulla on suhteellisen paljon, lihaksia vähän, Vaikka olen normaalipainoinen. Vatsa on kuin raskaana olevalla, mutta siellä ei tutkimusten mukaan ole lainkaan rasvaa. Ilmeisesti vatsassa on vettä tai ilmaa. Eli vyötärön ympärys ei minulla kerro viskeraalirasvasta ollenkaan. Joskus häiritsee nämä ainaiset harha oletukset, että suuri vyötärön ympärys tarkoittaa rasvaa.
Toinen yleinen harha oletus on että kaikki voivat syödä yli 10 mg D3 hormonia / vrk. Jotkut voivat syödä, mutta eivät ollenkaan kaikki.
Jos siellä vatsassa on vettä, on kyseessä vesivatsa eli askites. Liittyy vahvasti maksakirroosiin.
Olen aina ollut normaalipainoinen
Helpompi minun on kertoa, milloin viimeksi olin jotain muuta kuin normaalipainoinen. Se tapahtui kesäkuussa 2020. Sitä en teille kerro, olinko tällä kertaa yli- vai alipainoinen. Olen elämäni aikana ollut lyhyitä aikoja sekä lievästi alipainoinen, että lievästi ylipainoinen. Nyt olen normaalipainoinen.
Loppusyksystä 2021. Nyt viimeisilläni raskaana ja paino 70kg. Huh, onneksi kohta taas normaalipainossa :)
Olin teiniksi asti alipainoinen, sen jälkeen olen ollut aina normaalipainoinen.
2005. Sinä kesänä lihoin muutamassa kuukaudessa 15 kg muuttamatta oikeastaan mitään. Korona-aikana tuli 10 kg lisää, mutta olen saanut ne pois viime kuukausina ja nyt hissuksiin vielä loppujen kimppuun, kun olen pari kuukautta opetellut edellisen saavutuksen pysymistä. Oma lihomiseni on ollut täysi mysteeri molemmilla kerroilla, korona-aikana syöminen jopa väheni, mutta olin todella stressaantunut 1,5 vuotta.
vv 1976-2018. Lapsena olin alipainoinen ja nyt muutaman kilon yli. Olin normaalipainon sisällä myös raskauksien ajan
61v
Silloin kun synnyin eli 1999, ehkä 1-vuotiaana vielä. Taaperona olin jo lievästi ylipainoinen ikäisekseni. Kouluiässä paino nousi merkittävän ylipainon puolelle, teininä vaikeaan ylipainoon ja säilyi siellä aikuisuuteen asti. Nyt 22-vuotiaana olen jo sairaalloisen ylipainon puolella mitoissa 163 cm/110 kg. Jonkin verran on ollut jojoilua aikuisiällä 90 kilon ja nykyisen painon välissä.
2012. Sinä vuonna tuli 10 kg lisää, 2017 tuli toinen mokoma ja nyt viime vuonna +15 kg.
7v olin, ennenkuin sairastuin ja liikkumattomuuden kortisonihoitojen takia paino nousi äkkiä paljon.
Ilmeisesti 15-17v olin myös taas normaalipainoinen/hoikka mutta en itse tajunnut sitä kun koko peruskoulu oli haukuttu palleroksi, tankiksi, mörssärikisi ja ties miksi. Näin vain itseni rumana, lihavana ja nolona.
Täysi-ikäistyessä aloin taas nostamaan painoa, mutta nyt olen onnellisempi kuin koskaan lapsena ja teininä.
Teini-ikä on ihmisen elämän hirveintä aikaa ja ne jotka eivät sitä näe, ovat varmasti juuri niitä pahimpia kiusaajatyyppejä.
N31
Joskus 20 vuotta sitten. Olen ollut koko aikuisikäni ylipainoinen, tällä hetkellä sitä on 20kg. En enää muista, miltä normaalipainoisuus tuntui.
Nyt.