Ihana, kylmä ja sateinen kesä is back!
Kommentit (21)
Vaikeaa migreeniä potevana iloitsen myös. Yksi altistava tekijä poistui helteen mukana.
Onneksi meillä paistaa aurinko ja o lämmin. Istun pihassa ottamassa aurinkoa ja todellakin nautin!
Liian aikaista sanoa. Viime kesänä lämmintä tuli vasta heinäkuun puolessa välissä. 2vk yhtä helvettiä, jatkuvasti yli 30c. Varmaan teen lämpökuoleman vanhana.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:59"]
Liian aikaista sanoa. Viime kesänä lämmintä tuli vasta heinäkuun puolessa välissä. 2vk yhtä helvettiä, jatkuvasti yli 30c. Varmaan teen lämpökuoleman vanhana.
[/quote]
sama, en vain kestä sitä kuumuutta, tuntuu että pää räjähtää ja happi loppuu.
Täällä kans toinen sydänpolin potilas.
Istuin aamusta asti takapihalla kahvilla kun oli ihanan viileää. Pariin päivään en ulkoillu kun pakosta ja istuin tuulettimen edessä.
Toivon, että loppukesä on kuuma. Mitä kuumempi on, sen parempi.
T. Raskaana oleva
Itse tykkäisin välimuodosta, minulle sopisi vaikkapa 20 astetta ja suurin osa ajasta aurinkoa. Parhaimmillani olen kovilla pakkasilla ja talvi on lempivuodenaikani, mutta pidän vuodenaikojen vaihtelusta ja toivoisin, että kesällä olisi kohtuullisesti lämpöä ja aurinkoa. Helteistä en itsekään välitä, paitsi jos on mahdollisuus olla mökkiolosuhteissa - maalla on muutenkin viileämpää, voi etsiä varjoisan paikan jossa vielä tuulikin viilentää ja lisäksi pääsee veteen vilvoittelemaan. Ikävää, että kuumuus aiheuttaa niin monille niin pahoja terveysongelmia (eikä se minun fanittamani pakkanenkaan valitettavasti tee kaikille hyvää).
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:12"]Itse tykkäisin välimuodosta, minulle sopisi vaikkapa 20 astetta ja suurin osa ajasta aurinkoa. Parhaimmillani olen kovilla pakkasilla ja talvi on lempivuodenaikani, mutta pidän vuodenaikojen vaihtelusta ja toivoisin, että kesällä olisi kohtuullisesti lämpöä ja aurinkoa. Helteistä en itsekään välitä, paitsi jos on mahdollisuus olla mökkiolosuhteissa - maalla on muutenkin viileämpää, voi etsiä varjoisan paikan jossa vielä tuulikin viilentää ja lisäksi pääsee veteen vilvoittelemaan. Ikävää, että kuumuus aiheuttaa niin monille niin pahoja terveysongelmia (eikä se minun fanittamani pakkanenkaan valitettavasti tee kaikille hyvää).
[/quote]
Sopiva lämpö on ihan ok, mutta kuumuus silloin kun lämpötila ei edes öisin laske eikä saa nukuttua, se tekee pahaa sydämelle. Lääkkeistä huolimatta tämän kesän saldona jo 1 infarkti.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:18"]
T: lihonut plösö
[/quote]
Onneksi saa taas sopivat vaatteet päälle ja voi lähteä ulos. Kaikki hellevaatteet sai vaan lihavan näköiseksi ja läskit tursuamaan. Toivottavasti keli pysyy tälläisenä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:58"]Onneksi meillä paistaa aurinko ja o lämmin. Istun pihassa ottamassa aurinkoa ja todellakin nautin!
[/quote]
Paskapää
Ei täällä sada, Aurinko paistaa, mutta melko kylmä kuitenkin on. Sadetta on jo niin paljon tullutkin, ettei sitä vaikka kuukauteen tarvittaisi ollenkaan. Onneksi sateet ovat nyt kuitenkin jo ihan ennusteidenkin mukaan selvästi vähenemään päin.
Ei ole sadetta näkyvissä, tosin eipä ole näkyvissä hellettäkään toistaiseksi.
Onneksi pääsen kolmen viikon päästä pois tästä kylmästä maasta kuukaudeksi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:40"]
Onneksi pääsen kolmen viikon päästä pois tästä kylmästä maasta kuukaudeksi.
[/quote]
En lähtisi,vaikka siitä maksettaisiin.Kilpisjärvelle voin suunnata, ah sitä kylmyyttä ja raikkautta.