Mieheni ei lähtisi kanssani Amazing Raceen :/,
Kuulemma olen huono ajamaan autoa (tai mitään pyörillä kulkevaa), en osaa uida, olen huono tanssimaan, en osaa kiipeillä, en kuuleemma pärjäisi missään logiikkaa vaativassa enkä jaksaisi kantaa mitään maitopurkkia painavampaa. Siis wtf? Arvostaako se mua missään asiassa? Ärsyttää...
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
Mekin puhuttiin, että haluaisin niin hakea sinne mieheni kanssa. Mies tosiaan ottaisi ennemmin kaverinsa mukaan :/ Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:35"]Mistä tiedät
T: Yläkerta :)
[/quote]
No tiedän kai :D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
Mekin puhuttiin, että haluaisin niin hakea sinne mieheni kanssa. Mies tosiaan ottaisi ennemmin kaverinsa mukaan :/ Ap
[/quote]
Mee sä sun kaveris kanssa! Kisaatte kato sitten miestä ja sen kaveria vastaan ;D ja te tietenki voitatte :)
Nyt on sitten pahoitettu mieli jostain fiktiivisestä, koskaan tapahtumattomasta asiasta :D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
Palkintona 10.000€ jos yhtään samanlailla menisi kuin muissa tänne tuoduissa formaateissa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
[/quote]
Mee sä sun kaveris kanssa! Kisaatte kato sitten miestä ja sen kaveria vastaan ;D ja te tietenki voitatte :)
[/quote]
Siis me niiiin voitettais! Team blondit! Ihan paras idea! <3 Hihhii kerronpa TÄN mun miehelle. Mun bestis ois ihan messis.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:37"]Nyt on sitten pahoitettu mieli jostain fiktiivisestä, koskaan tapahtumattomasta asiasta :D
[/quote]
No on on! Ap
Ovatko miehen väittämät asiat sitten totta? Jos ovat niin sittenhän asia on selvä, en itsekään lähtisi kilpailuun mukaan jos mahdollisuudet voittoon olisivat olemattomat alusta lähtien.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
Palkintona 10.000€ jos yhtään samanlailla menisi kuin muissa tänne tuoduissa formaateissa.
[/quote]
No ihan sama kuinka suuri palkinto :D enemmän oisin innoissani että pääsee matkusteleen ja kaikista tehtävistä tietysti :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
[/quote]
Se on muuten totta. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:39"]Ovatko miehen väittämät asiat sitten totta? Jos ovat niin sittenhän asia on selvä, en itsekään lähtisi kilpailuun mukaan jos mahdollisuudet voittoon olisivat olemattomat alusta lähtien.
[/quote]
Eivät todellakaan ole totta! Ei vaan halua että lähtisin sinne kun oon niin hullu että lähtisin vaikka heti <3 Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti
[/quote]
[/quote]
No ihan sama kuinka suuri palkinto :D enemmän oisin innoissani että pääsee matkusteleen ja kaikista tehtävistä tietysti :)
[/quote]
Nii sehän siinä ois parasta! Rahasta viis :) Ap
Ois kyl ihana kokemus.. ja viek rakkaan kanssa♥ sano sille että mieti niitä rahoja
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:32"]Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti [/quote] Palkintona 10.000€ jos yhtään samanlailla menisi kuin muissa tänne tuoduissa formaateissa. [/quote] Se on muuten totta. Ap
[/quote]
Eikä olisi varaa lennättää kilpailijoita Kanarian saaria tai Viroa kauemmaksi ;D
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:43"]Ois kyl ihana kokemus.. ja viek rakkaan kanssa♥ sano sille että mieti niitä rahoja
[/quote]
Se ois oikeesti uskomattoman ihana kokemus! Niin sanonkin. Mies sais vaikka pitää rahat :D Ap
Ei munkaan mies lähtis kanssani kisaamaan. Tietää, että olen kiukutteleva ämmä, jos joudun tekemään jotain äärimmäisen epämiellyttävää. Esim. Epämääräiset syömiset tai lietealtaassa sukeltaminen tai kallionkielekkeeltä hyppääminen. Lisäksi jos mies äksyilisi mulle vaikka kartan luvussa, vetäisin herneen nenään ja vittuilisin loppumatkan kaikesta mahdollisesta. En yleensä käyttäydy noin, mutta yliväsyneenä ja erittäin epämukavuusalueillani taannun skitsoilevaksi prinsessaksi. Olisimme varmaan todellinen voittajasuosikki.
Mä en lähtisi miehen kanssa. Se ei kestä mitään muutoksia, myöhästymisiä tai vastoinkäymisiä. Siksi matkustelen mieluiten yksin lasten kanssa.
Minä en lähtisi Amazing Raceen kenenkään kanssa. En edes itseni.
Hahah eikä! Kai se nyt sua jossain arvostaa sentäs :D tulispa muuten toi amazing race formaatti suomeen, hakisin sinne ihan heti