Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olus kiva jos joku haluaisi olla mun lasten kanssa!

Vierailija
05.07.2015 |

Olen siis totaaliyyhoo kesälomalla, ja mietin, että olis hurjan kiva jos joku joskus haluaisi ottaa juuri minun lapseni muutamaksi tunniksi tekemään jotain mukavaa kanssaan. Ja kyllä haluan itsekin viettää aikaa lasteni kanssa, mutta paljon on kasaantunut sellaista mitä ei ole ehtinyt arkena tehdä. Näinä hetkinä kaipaan toista aikuista arkeeni! Lapset siis ihan kivoja alakoululaisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksineläjä, joka kyllä ihan mielellään ottaisi jonkun tutun lapsen välillä vähäksi aikaa puuhaamaan jotain. Ongelma vaan on siinä, että tutuissa tai lähipiirissä ei ole yhtään tällaista perhettä.

Vierailija
2/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Jos pääkaupunkiseudulla, niin mä voin joskus lähteä sun lasten kanssa vaikka leffaan? Pari tuntia menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tehdä sun lasten kanssa jotain. Samalla sais mun kiva alakoululainen lapsi kavereita.

Vierailija
4/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen :) ihana ajatus! En asu pääkaupunkiseudulla.
Meillä siis usein muiden lapsia kylässä ja otan heitä mielelläni mukaan uimaan ym. Mutta olisi kiva jos omatkin pääsisivät joskus jonkun muun kanssa jonnekin!

Vierailija
5/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko kesäloman ajan yh (mies mökillä kalalla?) vai yh kesälomalla?

Vierailija
6/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinhuoltaja :) lasten isä poissa kuvioista... Viimeksi soittanut lapsille helmikuussa. Nyt ei kannata sanoa, että mitäs menit lisääntymään tuollaisen kanssa :) Ei hän aina ole ollut kelvoton isä. Ja lapset ovat rakkaita ja toivottuja. Tällä hetkellä minulla siis kesäloma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi