Muita, jotka ovat juuri nyt koronassa?
Keskiviikkona "plussasin", sekä kotitestissä että virallisessa. Oireina päänsärky, kipu ylähengitysteissä, yskä ja nuha sekä aivan järkyttävä väsymys. Kuinka kauan rokotetuilla on omikronin kanssa toipuminen kestänyt?
Kommentit (55)
Alkuviikosta positiivinen tulos. Kolme rokotusta saatu. Ihmeen lievä tauti ollut. Nenä oli tosi tukossa alkuun ja lisäksi pientä lämpöä ollut koko viikon. Enimmillään 37,5. Vähän yskää, ei muita oireita. Pelkäsin astmaatikkona rajumpia oireita mutta onneksi ei ole tullut.
Saatan olla, mutta jos olen niin on se ainakin täysin huomaamaton
Minä sain positiivisen tuloksen eilen ja olen ollut todella kipeä, la ja su meni 38-39 asteen kuumeessa ja rintakehä+nielu ollut kuin raastinrauta, yskiminen tuntuu kuin iskisi haarukan piikeillä. Tauti alkoi pe päivällä oudolla pääkivulla joka jatkuikin eiliseen iltaan asti tauotta, niin kova pääkipu, että herätti yölläkin eikä särkylääkkeet auttaneet.
Tänään ei pääkipua, kuumeesta en tiedä kun popsinut lääkettä, päivällä nukahdin istualtaan sohvalle.
Tuplarokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain positiivisen tuloksen eilen ja olen ollut todella kipeä, la ja su meni 38-39 asteen kuumeessa ja rintakehä+nielu ollut kuin raastinrauta, yskiminen tuntuu kuin iskisi haarukan piikeillä. Tauti alkoi pe päivällä oudolla pääkivulla joka jatkuikin eiliseen iltaan asti tauotta, niin kova pääkipu, että herätti yölläkin eikä särkylääkkeet auttaneet.
Tänään ei pääkipua, kuumeesta en tiedä kun popsinut lääkettä, päivällä nukahdin istualtaan sohvalle.
Tuplarokotettu.
Ja rokotusten hyöty oli mikä?
Mun isä oli eilen kylässä ja sillä tuli yhtäkkiä huono oli ja tehtiin sille testi ja saman tien oli positiivinen. Oireina 37,4 kuumetta, nivelkipu ja kova väsymys. Ikää 65v. Tyttöystävällään ei ole mitään oireita.
tänään ollut jo kuumeton ja ainoastaan väsymys vaivaa ja välillä ottaa niveliin.
Mulla oiskin kysymys, että iten tiedätte iäkkäiden sairasteen taudin? Voinko jo huokaista helpotuksesta ja ajatella ettei isälle tule sitä vakavaa tautimuotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplarokotettu.Ja rokotusten hyöty oli mikä?
Toiv ja todnäk se, että selviän näillä oireilla enkä joudu sairaalahoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saitte?
Töistä.
-4-
Mulla on ja vatsaoireitakin löytyy 🤦
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli eilen kylässä ja sillä tuli yhtäkkiä huono oli ja tehtiin sille testi ja saman tien oli positiivinen. Oireina 37,4 kuumetta, nivelkipu ja kova väsymys. Ikää 65v. Tyttöystävällään ei ole mitään oireita.
tänään ollut jo kuumeton ja ainoastaan väsymys vaivaa ja välillä ottaa niveliin.Mulla oiskin kysymys, että iten tiedätte iäkkäiden sairasteen taudin? Voinko jo huokaista helpotuksesta ja ajatella ettei isälle tule sitä vakavaa tautimuotoa?
Kuusikymppinen pariskunta sairasti parin päivän kuumetaudin, toinen on astmaatikko ja muitakin perussairauksia löytyy, 2 rokotetta molemmilla. Yli seitsemänkymppinen pappa oli päivän kuumeessa, 3 rokotetta hänellä.
Mulla on. Lämpö ollut koko ajan alle 37 mutta silti hieman kuumeinen olo. Lihakset oli aluksi arat mutta nyt on vaan lievää yskää ja tällä hetkellä melko normi olo. Tässä ihmettelen tässäkö tää oli 🤔
Eikä muutes ole rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Lämpö ollut koko ajan alle 37 mutta silti hieman kuumeinen olo. Lihakset oli aluksi arat mutta nyt on vaan lievää yskää ja tällä hetkellä melko normi olo. Tässä ihmettelen tässäkö tää oli 🤔
Mulle lapsi toi koulusta. Sairasti itse myös lievästi, päivän kuumeella. Ei halunnut rokotteita, annoin itse päättää ja taisi olla fiksu päätös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplarokotettu.Ja rokotusten hyöty oli mikä?
Toiv ja todnäk se, että selviän näillä oireilla enkä joudu sairaalahoitoon.
Aivan samoilla oireilla tai lievemmillä olisit selvinny ilman rokotuksia.... Tarkoitan siis ainoastaan tätä korona rokotusta en muita... Jos olet nuin kipeänä niin enpä kehuisi et hyvin toimi rokotukset....
Vierailija kirjoitti:
Siinä se oli.... Pysyny luontainen vastustuskykysi kunnossa.... Enkä ole rokotevastainen mutta Koronarokotekriittinen kyllä.... Eipä ole tuntunu toimivalta.... Jos on toimiva rokote niin ei sitä 3 kertaa vuodessa pistetä ja silti sairastuta ja pahimmat sanoo... "Onneksi oli rokotteet meinasin kuolla mut onneksi ne pelasti mut"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä muutes ole rokotteita.Siinä se oli.... Pysyny luontainen vastustuskykysi kunnossa.... Enkä ole rokotevastainen mutta Koronarokotekriittinen kyllä.... Eipä ole tuntunu toimivalta.... Jos on toimiva rokote niin ei sitä 3 kertaa vuodessa pistetä ja silti sairastuta ja pahimmat sanoo... "Onneksi oli rokotteet meinasin kuolla mut onneksi ne pelasti mut"
Et tiedä, mitä puhut. Rokottamaton ystäväni sairastu koronaan, ja on nyt arkussa. Olisi kannattanut hänenkin se piikki ottaa, kun on iso perhekin, jota hoitaa nyt vain yksi aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä muutes ole rokotteita.Siinä se oli.... Pysyny luontainen vastustuskykysi kunnossa.... Enkä ole rokotevastainen mutta Koronarokotekriittinen kyllä.... Eipä ole tuntunu toimivalta.... Jos on toimiva rokote niin ei sitä 3 kertaa vuodessa pistetä ja silti sairastuta ja pahimmat sanoo... "Onneksi oli rokotteet meinasin kuolla mut onneksi ne pelasti mut"
Et tiedä, mitä puhut. Rokottamaton ystäväni sairastu koronaan, ja on nyt arkussa. Olisi kannattanut hänenkin se piikki ottaa, kun on iso perhekin, jota hoitaa nyt vain yksi aikuinen.
Valitettava juttu mutta Ihan samalla lailla se olisi saattanut kuolla rokotteen kanssakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on valitettavia juttuja.... Mutta niitä kun on kuollut rokotettujakin tohon koronaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut tietenkin, mutta hän on ollut todella epäonnekas ja kuuluu erittäin harvinaiseen 2000+ koronan kanssa Suomessa kuolleiden joukkoon. 99,9.. % suomalaisista on siis tähän mennessä selvinnyt koronasta - rokotteilla tai ilman. Näistäkin kuolleista valtaosa on ikäihmisiä, eli oletan, että vähintään nuorehko perheellinen ystäväsi on ollut vieläkin enemmän marginaalissa omassa ikäryhmässään.
Ei ole muita, olet ainoa