Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riehuuko Turussa murhaajajengi?

Vierailija
05.07.2015 |

Riehuuko Turussa jengi, joka heittelee ihmisiä hukkumaan Aurajokeen. Tällaista on tällä palstalla väitetty.

Miten on, turkulaiset, uskaltaako sinne kaupunkiin tulla, vai onko henki vaarassa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nettideitin kautta aikoinaan todella creepyn miehen. Oli Turun suunnilta... tai ainakin niin väitti.

Hän tahtoi tavata keskellä yötä. En suostunut.

Sanoin, että nähdään kauppakeskuksessa päiväsaikaan. Hän sanoi, että ymmärtää, että haluan nähdä jossain jossa on valvontakamerat...

Puhui myös korkean talon ohi ajettaessa, kuinka voisi työntää minut alas sieltä.

Mies oli ulkomaalaistaustainen. Väitti olevansa puoliksi suomalainen. Näytti siltä miltä ne romanialaiset näyttää, mutta oli paljon pidempi...

Olisi tehnyt mieli lähettää poliisille tuon miehen yhteystiedot... Ei ole ikinä tullut sellaista tunnettaa kenenkään muun kohdalla.

Vierailija
22/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sen murhaajajengin nimi on alkoholi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki turkulaisilla naisilla niin karvaset perseereijät, ettei niihin koske pitkällä tikulla.

Vierailija
24/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 04:15"]

Kyllä minä välttäisin Turkuun menoa. Kun niillä on se vaarallinen jokikin siellä, jossa ei ole edes kaiteita rannoilla.

[/quote]

Olen asunut koko ikäni Turussa ja mielestäni tuo joki pitäisi aidata sellaisella verkko-aidalla. Mielellään sellaisella korkealla aidalla, mikä Kakolaakin rajasi. Oikeastaan koko joki pitäisi kuivattaa, sillä kumpi on tärkeämpää: ihmisten turvallisuus vai jokinäkymä?! Eikö kukaan ajattele lapsia?!

Vierailija
25/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiijän kans oon kuullu sen ku tiijän ne niiden nimi on algoholi. Nillä on semmonen tunnus logo paidassa. Niitä ei ole ikinä tuomittu.

Vierailija
26/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joet ilman kaiteita ja puistot jossa on puskia ja kadut ilman valoja ja metrot ilman vartijoita ei toimi enää nykypäivän Suomessa. Tähän on tultu. Tätä kai haettiin.

Vierailija
27/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:48"]

Kyllä minä välttäisin Turkuun menoa. Kun niillä on se vaarallinen jokikin siellä, jossa ei ole edes kaiteita rannoilla.

[/quote]

Olen asunut koko ikäni Turussa ja mielestäni tuo joki pitäisi aidata sellaisella verkko-aidalla. Mielellään sellaisella korkealla aidalla, mikä Kakolaakin rajasi. Oikeastaan koko joki pitäisi kuivattaa, sillä kumpi on tärkeämpää: ihmisten turvallisuus vai jokinäkymä?! Eikö kukaan ajattele lapsia?!

[/quote]

Onko sinne lapsiakin pudonnut?? Voi kauheaa, kuinka monta lasta on pudonnut ja selvisikö ne hengissä? 

Vierailija
28/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo helppo tapa tappaa joku. Ei sieltä helposti itse ylös pääse ja kaikki kuitataan kuitenkin vain onnettomuudeksi, joten mitään ei edes tutkita.

Vierailija
29/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne pulahdetaan ihan omaa tyhmyyttään, sekä  selvinpäin että  kännissä, vaikka kovasti  koitetaan aina tiedottaa että joessa on kova virtaus ja pohja on täynnä pyöriä ja puistonpenkkejä. Ne, joille ei tämä tieto mene toistosta huolimatta perille, hoitaa luonto.

Vierailija
30/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:48"]

[/quote]

[/quote]

ei sinne kyllä vahingossa putoa

Vierailija
31/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille pudonneille lapsille kävi?

Vierailija
32/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Kanaali-Koskinen päässyt vapauteen vankilasta?

Vierailija
33/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistit ei näköjään tunne Turun historiaa. 1200-luvulla Turkuun ei rakennettu vain linnoja ja kirkkoja vaan myös Aurajoen kuivatusmylly, joka piti joen kuivana. Pahimman Turun taudin aikaan mylly kuitenkin purettiin ja nyt turkulaiset maksavat siitä kovaa hintaa loputtoman pelon ja turvattomuuden muodossa.

Vierailija
34/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoista ilmenee, että eniten väkivaltarikoksia tapahtuu Suomen pohjois- ja itäosissa.

Turussa asuvana en koskaan mene jokivarteen roikkumaan. Pienten lasten kanssa sinne rantakaduille ei varsinkaan kannata mennä. Lapsiahan kaikki vesi aina kiinnostaa, ja saattavat saada päähänsä juosta jyrkkää rantakaistaa alas joelle kurkkimaan. Ulkomaalaisperäiset miehet ovat syyllistyneet raiskauksiin ja väkivaltaisiin ryöstöihin. Taannoin löydettiin Aurajoesta hukkuneena nuori poika, jota oli viikkoja etsitty. Hänen kännykkätietonsa kun tarkistettiin, ne johtivat Pohjois-Afrikkaan. Oli ravintolassa kaiketi huumattu, ryöstetty ja jokeen heitetty.  - Koskaan ei ravintolassa kannata jättää lasiaan vartioimatta hetkeksikään, tyrmäystippoja saattavat rikolliset vilauttaa drinkkiin. Näitä on tapahtunut useammin kuin kerran.

Vierailija
35/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kyllä aiheuttaa monta vaaratilannetta itsessäänkin, ja juopuneena joutuu helpommin rikoksenkin uhriksi.

Mutta se on liikaa yleistystä, jos olettaa että kaikki Aurajokeen joutumiset johtuisivat alkoholista.

Vierailija
36/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan riehu. Nyt niitä valoja päälle.

Vierailija
37/37 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset