GALLUP:Onko poikaviiva navan alla tarkoittanut poikaa?
Eli onko joukossanne sellaisia aikaisemmin synnyttäneitä, joilla on tullut navan alle ns. poikaviiva ja sitten onkin tullut tyttö?
Emokissa
(Jolla esikoisesta viiva ja poika, nyt viiva taas...rv 10+)
Kommentit (27)
Heh,
taidan olla aika omituinen tapaus, kuin minulla linea negra on vain navan yläpuolella, ei alapuolella ollenkaan. Mitäköhän sukupuolta tällainen tapaus ennustaa? heh.
Emme tiedä vauvamme sukupuolta, nyt menossa rv35+1.
Mulla viiva on ollut sekä poikaa että tyttöä odottaessa. Nyt taas poika tulossa ja tällä kertaa viiva jatkuu myös navan yläpuolella. Aiemmissa raskauksissa oli vain navan alapuolella.
MaryJ rv 38+4
3 tyttöä tuli peräperään.
Seuraavat 2 raskautta vivaa oli haaleana jäljellä(aina se ei nimittäin raskauksien välissä ehdi häipyä)mutta ei tummunut eikä missään vaiheessa mennyt navan yli,tuloksena 2 poikaa.
Joten se siitä teoriasta mun kohdaltani=D
linea negra navan alapuolella, mutta tyttö tuli. Toisen lapsen raskausaikaan mennessä ei viiva ollut häipynyt, muttei enää tummentunutkaan samanlaiseksi kuin ekassa raskaudessa oli, mutta tyttö tuli taas.
http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2006/140306_a.htm
Täällä Ninnukka rv 18, eikä ole viivaa näkynyt ;)
ja tyttö tuli!
Nyt ei ole viivaa ilmestynyt enkä tiedä sukupuolta jotenka nähtäväks jää onkohan poika. =)
Pöhkis rv 22+4
Tosin viiva ollut jo aiemmin navan alapuolella ja nyt navasta ylöspäin on ilmaantunut viiva. Kääks :) Saas nähdä jääkö tämä, hope not. Muutes aikas hassun näköistä kun viiva lävistää massun alhaalta melkein bosien alapuolelle ;)