GALLUP:Onko poikaviiva navan alla tarkoittanut poikaa?
Eli onko joukossanne sellaisia aikaisemmin synnyttäneitä, joilla on tullut navan alle ns. poikaviiva ja sitten onkin tullut tyttö?
Emokissa
(Jolla esikoisesta viiva ja poika, nyt viiva taas...rv 10+)
Kommentit (27)
Eli mulla on mennyt juuri vanhan kansan uskomusten mukaan...
kolmas vaavi tulossa. poika , tyttö , ja todennäköisesti tämä kolmas on poika .
Lisäänpä minäkin vielä omat tietoni. Ei taida viiva kertoa mitään jos näistä gallupin vastauksista jotain voi päätellä.
No ekassa raskaudessa oli pitkä viiva ja poika tuli. Nyt ei minkäänlaista viivaa ole näkynyt. Tiedossa ei vielä ole, kumpi on tulossa....
Laura_77 rv 27
ja kaikki muutkin " klassiset poikaoireet" (korkealla edessä oleva maha, säärikarvojen kasvu jne) ja kätilö-terveydenhoitajaäitini oli aivan varma, että tulossa on poika. Minullapas oli " tyttöolo" , ja tyttöhän sieltä maailmaan putkahti :D
Tinuri rv 29+5 eikä minkäänlaista viivaa tällä kertaa, en kuitenkaan ryhdy veikkaamaan sukupuolta sen perusteella ;D
Nyt odotan poikaa (ultran mukaan) eikä näy viivaa...
Esikoinen on poika, tästä tulokkaasta ei vielä tietoa.
M-aarit rv41+1
oli juuri tuo viiva navan alle ja sitten taas toisesta tuo viiva kulku navan yli ihan rintoihin saakka ja silloin tuli tyttö. Nyt ei ainakaan vielä ole tullut minkäänlaista viivaa, joten saas nähdä kumpi sieltä nyt tulee =)
kolomonen rv 19+4
Mulla on aina navan alla viiva. Ekassa raskaudessa se oli tosi tumma, tyttö tuli. Nyt tokassa ei ole tummentunut, mutta kyllä se sikiö enemmän tytöltä näytti ultrassa. Enpä oikein usko näihin viivoihin yms. Todennäköisyys on n. 50%.
Tarkoitetaanko sillä tätä linea negraa, tummaa pystyviirua, joka saattaa ilmestyä navan alle raskauden aikana? Jos tätä tarkoitetaan, niin sillä ei ole ole kyllä mitään tekemistä vauvan sukupuolen kanssa. Esimerkkinä oma äitini, jolla linea negra ilmestyi ainakin kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ja molemmat tyttöjä.
...jolla vanhan uskomuksen mukaan nähtiin, että poika tulee! ;-)
Mullapas onkin linea negra ollut napaan asti jo monta vuotta =D ja ihan ilman raskautta. Raskausaikana sitten leventyi ja tummeni ja jatkui ohuena navan yli rintojen alle asti. Poika tuli
" Poika" viiva ollut ainoastaan yhdessä raskaudessa ja silloin tuli tyttö. Kahdessa muussa raskaudessa viivaa ei ollut ja silloin olivat poikia:)
Kolmeplusyks
Minulla raskausaikana ilmestyi selkeä viiva navan alle ja se jatkui loppuvaiheessa haaleana ylös asti. Poika tuli.
Toisessa raskaudessa viiva ilmestyi jo ensikuukausina. Raskaus todettiin keskeytyneeksi (rv 11 ultrassa) viikolle 8 ja tehtiin läkkeellinen tyhjennys. Tästä on nyt kolme viikkoa aikaa ja juuri kun tarkistin, niin viiva on jo hävinnyt. Eipä tosin tietoa kumpihan tämä edesmennyt tulokas olisi ollut.
Esikoinen on tyttö ja toinen poika. Kummankin aikana on heti ensimmäisistä kuukausista ilmestynyt vahva linea negra koko vatsan matkalle. Nyt se ilmestyi vihdoin tässäkin raskaudessa, mutta vasta nyt pari viikkoa sitten. Ja koko vatsan matkalle, kuten aiemmatkin.
Eli itse juuri pari viikkoa sitten tajusin, että toisiaan, ensimmäisestä tuli jo hyvin alussa vahva viiva mahaan ja poika tuli. Tällä kertaa ainakin ultran mukaan on tyttö tulossa , eikä mitään viivaa ole. En usko että viiva mitään ennustaa, mutta näin on toisaan mennyt =)
Nyt vko 33 menossa ja ei tietoakaan viivasta, tulokas myös kysymysmerkki.
Kuten aiemmista viesteistä se jo huomataan.Minullakin ensimmäisessä raskaudessa todella selkeä viiva ja tyttö tuli. Nyt ei vielä viivaa näy ja ihan kuin poikaa odoteltaisiin muutenkin..Rv nyt 19+4
ja Aivan Ihana Tyttö tuli. En tiennyt että niin ihania onkaan...ööh siis olen ihan hölmönä siihen lapseen...
Nyt ei ole mitään viivaa. Vaikka sukupuolella ei pitäisi olla mitään väliä, olen toivonut tyttöä, logiikalla että koska ykkönenkin on tyttö ja niin ihana, haluaisin toisen tytön. No, samaa vauvaa kuin viimeksi en kuitenkaan tule saamaan, niin että kai se sp on sitten ihan sama...
Seela & rv26