Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä se laupias samarialainen nyt oli?

Vierailija
19.02.2022 |

Ei löytynyt bussimatkalle maksajaa kun kyytiin pyrkinyt mies ei omista tavaroistaan maksuvälinettä löytänyt, käteinenkään ei kelpaa. Missä oli laupias samarialainen, ei olis kustantanut kuin kolme euroa?
Sen sijaan löytyi kyllä nauraa räkättävä keski-ikäinen akka, joka kovaan ääneen kailotteli ja räkätteli toisen etsiessä kamoistaan sitä bussikorttia.
Niin paljon otti päähän se räkättäjä, että olisin itte mennyt, mutta funtsin vain, että omalla bussilipulla ei pysty maksamaan kuin oman matkan.
Ei tullut mieleen, että pankkikortillakin olisi saanut autettua. Harmi, harmi. Kun ei itse sitä pankkikorttia omiin matkoihin ole käyttänyt niin ei tullut mieleen.
Olis varmaan räkättäjä tukehtunut nauruunsa kun olisin mennyt maksamaan. Mies, tiedä vaikka olisi ollut asunnoton, ja kaikki omaisuus siinä kassissa, repussa ja muovikassissa joista se sitä korttia etsi. Näitä asunnottomia on taas lisää tullut, kun asuntola laitettiin sulkuun.
Heitteillä eivät kuitenkaan sosiaalitätien mielestä ole... autetaan kun voidaan.

Haha. Laupias samarialainen, ei se nyt paljon olis se kolme euroa ollut. Paikallisbussi. Ja räkättäjä olis saanut vettä myllyynsä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et tajunnu että olisit itse voinut olla tämä auttaja ja oletat miestä kodittomaksi? 5/5

Vierailija
2/3 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin et tajunnu että olisit itse voinut olla tämä auttaja ja oletat miestä kodittomaksi? 5/5

Onko sulla ymmärryksessä vikaa!

Tekstissä kerroin, etten muistanut että pankkikortillakin voi matkan maksaa. En muistanut, koska en itse ole pankkikortilla paikallisbussissa koskaan maksanut. Bussilippuni on sellainen, ettei sillä voi kahta maksaa maksaa kerralla, oman matkani olin jo maksanut. Koronan takia bussissa ei käy käteinen maksuvälineenä. Puhelimessa minulla ei ole tämän kaupungin maksusovellusta, enkä sitä olisi siinä käynyt latamaan.

Missäs sun lukutaito!

Asunnottomaksi voisin kuvitella, olemus ja kamat, ja siihen vielä se, että juuri nyt näitä on kylille lisää tullut, kun yksi asuntola meni kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ymmärryksessä vikaa!

Tekstissä kerroin, etten muistanut että pankkikortillakin voi matkan maksaa. En muistanut, koska en itse ole pankkikortilla paikallisbussissa koskaan maksanut. Bussilippuni on sellainen, ettei sillä voi kahta maksaa maksaa kerralla, oman matkani olin jo maksanut. Koronan takia bussissa ei käy käteinen maksuvälineenä. Puhelimessa minulla ei ole tämän kaupungin maksusovellusta, enkä sitä olisi siinä käynyt latamaan.

Missäs sun lukutaito!

Asunnottomaksi voisin kuvitella, olemus ja kamat, ja siihen vielä se, että juuri nyt näitä on kylille lisää tullut, kun yksi asuntola meni kiinni.

Se räkättäjä siinä eniten päähän otti. Etenkin siksi, ettei se kyllä itsekään erityisen menestyneen oloiselta ulkoiselta olemukseltaan näyttänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi