Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
kotihierojalla
05.07.2015 |
haluisin käydä kotinaishierojalla. ihan normi mutta siinä oma jännite kun ihan kahden. huosuja ilman tai ei ja jos tunteet kohtaa niin hierojaa voi vaihtaa että tulee hierottavaks. siitä sit eteenpäin tai ei.
kertokaa kokemuksia varsinkin varatut jotka ette saa kotona juurikaan mitään kosketusta
joo ja mies olen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Siis oletko menossa eroottiseen hierontaan vai klassiseen hierontaan? Jos olet menossa klassiseen hierontaan, housut sinun tulee pitää ehdottomasti jalassa ja etenkin tunteet. Ammattitaitoisella hierojalla tunteet eivät leimahda asiakasta kohtaan tuskin koskaan. En voi käsittää näitä tällaisia oletuksia, että tunteet leimahtaisivat hierontatilanteessa jne. Kaikki tällaiseen viittaavatkin ajtukset, toivomukset ja fantasiat ovat asiakkaan ja se on ainakin minulle epämiellyttävää ja luulisin yleensäkin hierojalle. Klassiseen hierontaan mennään lisäksi yleensä lihasjännitysten ja särkyjen vuoksi, ei sen vuoksi, että asiakas saisi kaipaamaansa kosketusta. Toki näinkin voi osittain olla joskus, mutta eroottista kosketusta se ei ole tai sellaista, että siinä olisi jotakin romanttisia tms tunteita hierojan puolelta. Tämä nyt klassisesta hieronnasta ja itse henkilökohtaisesti hierojana toivoisin, että miesasiakkaat ymmärtäisivät tällaisia asioita. Jos halua mennä eroottiseen hierontaan, asia on tietenkin er.