Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nuorta miestä!

Vierailija
05.07.2015 |

Tilanne on semmonen että oon vähän kiinnostunut yhdestä tytöstä ja en oo varma onko se musta! Vai yrittääkö se kertoo et joo oon mukava mut etten kuvittele liikoja! Vai ootteleeko se et mä teen alotteita kun tähän asti mä oon tehnyt kaikki alotteet sen suuntaan. Se on kyllä sanonu et oon ihana ihminen ja kuumis ja söpö yms tollasia kivoja juttuja mutta aattelen et onks ne jotenki sillee et musta ei tuntuis pahalta ja et se haluis vaan olla mun kaveri. En oo kovin hyvä näissä jutuissa ja oon tällä hetkel vähän epävarma noin muutoinkin niin se voi vähän sumentaa mun arvostelukykyä. Ollaan nähnty vain muutama kerta ja mä oon laittanu sille viestei. Se on ollut tosi mukava kun on nähty mut en tiä onko se silleen si vaan kaikille. Äh. Nähtiin viimeks eilen ja se kyl aina välillä tuijotteli mua silleen hassusti. Ehkä sekin on vaan vähän ujo? Oon tottunu sellasiin aika ronskeihin tyttöihin aiemmin jokka on yleensä ollu tosi suorapuheisiä ja semmosia et ei jää arvailujen varaa mitä haluaa. Niin että jos te osaisitte kertoo tai jotai ulkopuolista näkökulmaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea koko juttua mutta kasvata munat ja kysy sitä tyttöä treffeille

Vierailija
2/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedät paremmin kuin kukaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy saatko pillua jos et saa jätä se sika

Vierailija
4/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen, silleen, silleen... Mitään muuta en saanut irti tekstistä, niinku silleen.

Vierailija
5/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko komea, voiko se saada sulta hyvää seksiä? Ootko rikas, käytkö töisssä, voiko se hyötyä sinusta rahallisesti? Onko sulla sosiaalista statusta, tuletko hyvin juttuun ihmisten kanssa, voiko sua esitellä kavereille ja olla ylpeä sinusta?

Millään muulla ei oikestaan ole mitään väliä, riippuu mitä annettavaa sinulla on. Ei naisia kiinnosta mikään muu miehessä kuin tekeekö se heistä cooleja kavereiden keskuudessa, saako hyvää seksiä, voiko miehen rahoja kupata ja voiko miehellä teetättää lapsia ja mahdollisesti rahastaa vielä niillä lapsilla.

Vierailija
6/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have no fear and go for it. Ja jos ensin sanookin ei ni charmi vaan paalle. Harva tytto pystyy vastustamaan jos oikeella tyylilla lahestyt etka heti anna periksi. Siis itsevarmuus on niin tarkeaa. 

Vierailija
7/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule  jammu kakkonen. Eikö olisi jo sunkin aika mennä maate. Taitaa sun paras vuosikymmen olla jo takanapäin.

Vierailija
8/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä pitää vaan rohkaistua ja selvinpäin kysyy jos haluis nähdä tai jotain. En oikein pidä vanhoillisista treffeistä ne on jotenkin kankeita ja ahdistavia. Pelkään kai vaan että saan pakit ja ahdistan tätä tyttöä jotenkin jos se yrittää vihjata ettei oo kiinnostunut. Tämä ajankohta ei nyt ollu ehkä paras kun täällä vähän nyt provoillaan. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän