Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootti mieheni lähti kännissä ajelemaan ja ajoi ojaan!

Vierailija
04.07.2015 |

Kaverinsa kanssa lähtivät jokkisautolla ajelemaan jonnekin metsään ja ajoivat ojaan. Minun puolestani saavat jäädäkin sinne. Pyysi minut sinne että saa hinattua sen auton meidän autolla ja saa kyydin kotiin. No en varmasti lähde! Me nukumme lapsen kanssa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Hakekoon itse autonsa!

Vierailija
2/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan hiekkapillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille. Saa rattijuoppo ansionsa mukaan. Mä en antaisi tuollaisen miehen enää nähdä lastaan, joka tarkoituksella aiheuttaa muille hengenvaaraa ajelemalla kännissä, hyi v mikä saasta.

Vierailija
4/21 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisille heti.

Vierailija
5/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitsi poliisille soittaa. Annan olla mutta saa myöskin selviytyä itsekseen. Tosin voi olla että saavat jonkun känniääliön hinaamaan. Miten voi 35-vuotias olla noin idiootti?! -ap

Vierailija
6/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viitsi soittaa poliisille?? Nyt oikeasti. Mitä jos lähtee joskus pikku känniajelulle lapset kyydissä? Eipä taida muutenkaan olla järin hyvä isä, kun tuollaista tekee.

Vierailija
7/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä XD

Vierailija
8/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sanoisin poliisille? "Mieheni ajoi kännissä jokkisautolla ojaan jossain metsässä"? Toivon että ovat pitkään siellä jumissa! -ap

Vierailija
9/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä vai tyhmä? Sanot juuri noin, että miehesi oli humalassa ajamassa.

Vierailija
10/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että poliisia edes kiinnostaa kun ei niitä kiinnosta rattijuopot liikenteessäkään. Joskus olen sellaisesta soittanut eikä poliiseilla ollut aikaa tulla katsomaan. -ap

Vierailija
11/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän menetät jos soitat? Saisipa mies vähintään opetuksen, pelästyisi varmasti.

Vierailija
12/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan jos aamulla soitan. Nyt menen nukkumaan että jaksan aamulla nousta lapsen kanssa. Puhelin menee äänettömälle. Siinähän sitten soittelee... -ap

Vierailija
13/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:07"]No mitä sanoisin poliisille? "Mieheni ajoi kännissä jokkisautolla ojaan jossain metsässä"? Toivon että ovat pitkään siellä jumissa! -ap
[/quote] toivottavasti ojassa on vettä ja rattujiopporemmi hukkuu sinne.

Vierailija
14/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos saavat auton ojasta ja lähtevät uudestaan liikenteeseen? Ajattele, jos sen seurauksena joku kuolee? Voisitko elää itsesi kanssa?

Vierailija
15/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:13"]Ajattele, jos saavat auton ojasta ja lähtevät uudestaan liikenteeseen? Ajattele, jos sen seurauksena joku kuolee? Voisitko elää itsesi kanssa?
[/quote]

Tämäpä tämä. Sulla on ap vähänniinkuin velvollisuus ilmoittaa poliisille, että tiedät humalaisen henkilön olevan autolla liikenteessä.

Vierailija
16/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi vituttamaan ap:n asenne niin paljon, että laitan tästä nettivinkin. En todellakaan väitä että se mihinkään johtaisi, mutta aina kannattaa yrittää. Muhahahah :D Hieno mies sulla ap!

Vierailija
17/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt tavallaan ymmärrän ettei tossa tilanteessa kiinnosta poliisille välttämättä soittaa. Jokkisautolla jossain hevon kuusessa pellon keskellä on kuitenkin eri asia kuin liikenteessä. Ajettiin mekin joskus parikymppisinä peltorallia omalla pellolla maistissa muinoin. Liikenteessä en ikinä ajaisi kännissä.

Vierailija
18/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten noin tyhmä akka on vielä tehny lapsia tommosen toisen tyhmän kanssa, kertoo paljon arvomaailmasta jos ajellaan kännissä eikä paljo omaatuntoa hetkaut ajos ajaa jonku muun kuoliaaksi tai invalidiksi.

olette aivan tampioita koko porukka ja kutsut junttiukkoasi idiootiksi, olet itse aivan yhtä idiootti.

Vierailija
19/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei kännissä muuten ajele liikenteessä niin eiköhän tuo riitä opetukseksi.

Vierailija
20/21 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko pellossa? Mitä sitten ainahan tota on maalla tehty pellolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi