Fb-tykkäykset
Miks jotkut ei tykkää fb-kavereittensa päivityksistä mutta kaiken maailman diibadaabasta, ihan vaan ihmetyttää..
Kommentit (10)
Joskus ne diibadaabat on paljon hauskempia/mielenkiintoisempia kuin kaverien jutut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:47"]Joskus ne diibadaabat on paljon hauskempia/mielenkiintoisempia kuin kaverien jutut.
[/quote]
Antaa vaan kateellisen kuvan ihmisestä, tavallaan on aktiivinen fb:n käyttäjä, no ehkä sit vaan stalkkaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:48"]Miks ei näkyis?
[/quote]
Koska on estetty. Itse en jaksa lukea yhden persun päivityksiä, mutten kehtaa poistaa kavereistakaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:47"]Joskus ne diibadaabat on paljon hauskempia/mielenkiintoisempia kuin kaverien jutut. [/quote] Antaa vaan kateellisen kuvan ihmisestä, tavallaan on aktiivinen fb:n käyttäjä, no ehkä sit vaan stalkkaa.
[/quote]
Kateellisen? Taidat nyt kuvitella vähän liikoja.
FB valikoi mitkä päivitykset näyttää. Se on ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:47"]Joskus ne diibadaabat on paljon hauskempia/mielenkiintoisempia kuin kaverien jutut. [/quote] Antaa vaan kateellisen kuvan ihmisestä, tavallaan on aktiivinen fb:n käyttäjä, no ehkä sit vaan stalkkaa.
[/quote]
Kateellisen? Taidat nyt kuvitella vähän liikoja.
[/quote]tarkoitan ihmisiä joilla vain muutamia kavereita, itse pyytäneet kavereiksi.
Mä olen lisännyt itse ihastukseni kaveriksi mutta en tykkää Ikinä mistään hänen päivityksistä/kommenteista/kuvista. Syynä Ei ole se errä pitäisin ihastuksen juttuja tylsinä tai että ne eivät näkyisi mulle (stalkkaan sen seinää joka päivä :D) vaan en halua vaikuttaa liian innokkaalta ja siten paljastaa errä olen kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:47"]Joskus ne diibadaabat on paljon hauskempia/mielenkiintoisempia kuin kaverien jutut.
[/quote]
Antaa vaan kateellisen kuvan ihmisestä, tavallaan on aktiivinen fb:n käyttäjä, no ehkä sit vaan stalkkaa.
[/quote]Mun facebook on enemmän yhteisöjen päivityksiä, jokunen kaverikin mut pääadia eri yhteisöissä. En edes näe kuin joskus harvoin kaverien päivityksiä.
Koska ne päivitykset ei ehkä näy ollenkaan.