olen eksynyt metsään...
Vittu. Lähdin hiukan tuntemattomalle reitille ja nyt en löydä takaisin...auttakaa ny jumalauta!!
Kommentit (13)
Kylmä alkaa oleen ja vettä tihkuttaa...olen kävellyt tunnin verran...ap
Mä en ole koskaan käyttänyt navigaattoria tästä puhelimesta. Pelkään et akku loppuu. Googlaanko vaan karttapalvelu vai millä vitulla saan selville sijaintini...argh vitunvittu-ap
Mikä puhelin? Kai kaikissa älypuhelimissa on kartta. Esim. Here tai Google maps
älypuhelimissa on usein kompassisovellus, jos sulla on mitään aavistusta missä ilmansuunnassa asutusta on lähimpänä, mene sinnepäin.
Eipä ole itsekkään tullut navigaattoria käytettyä joten empä osaa neuvoa. Vauva palsta ei ehkä kuitenkaan ole oikea paikka hakea apua vaan soita vaikka jollekkin joka tuntee ko.metsän. Jos muu ei auta niin sitten vaikka poliisille
Ja jos et omatoimisesti löydä sieltä pois niin soita 112, saat apua sieltä sitten
Soita 112, kerro tilanne ja sen jälkeen ota sovellukset pois päältä, että akku kestää paremmin. Operaattorin pitäisi pystyä määrittelemään kännykän sijainti.
Sulla on sovelluksissa automaattisesti Google Maps, laita se päälle!
Tärkeintä että soitat nyt jollekulle ja kerrot tilanteen ennen kuin akku simahtaa.
Mitäs läksit, kikkelis kokkelis vaan
No kun netti kerran toimii niin katsele vaikka jostain karttapalvelusta sitä metsää jossa olet. Tai paikanna itesi ja katso minne päin voit lähteä kävelemään lähimmälle tielle.
Provo