Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi halusi mennä leikkimökkiin yöksi.

Vierailija
04.07.2015 |

sinne hän sitten lopulta myös meni, oli toimittanut asiaa pitkin päivää silloin tällöin. Kaipa tuo tuolla pärjää yksin. Tai onhan siellä unikaveri mukana :) Toissayönä nukkui isosiskon kanssa pihalla teltassa. Nämä on näitä kesäisiä lähiretkiä kotipihalle!  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein tota lapsena ja aina jossain vaiheessa hiippailin takaisin omaan huoneeseen kun ei siellä ulkona saanut unta.

Vierailija
2/5 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:06"]Mäkin tein tota lapsena ja aina jossain vaiheessa hiippailin takaisin omaan huoneeseen kun ei siellä ulkona saanut unta.
[/quote]
Sama mulla! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin mäkin 70- luvulla teltassa, mutta miten nykyaikana uskaltaa antaa lapsen nukkua ulkona yksin? Kaiken maailman kahjoja kun on liikenteessä.

Vierailija
4/5 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi nukkuu kesäisin lasitetulla parvekkeella 3. kerroksessa. Lapsena minäkin nukuin teltassa ulkona, mutta enää en uskaltaisi.

Vierailija
5/5 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin viime kesän helteellä jonkun yön pihanurmikolla. Huopa alla, ja toinen päällä. Katselin tähtiä, hyvin tuli uni. Joskus aamuyöstä heräsin kahinaan, siili tuli lähelle mönkimään. Oli ihan jännä kokemus aikuisenakin, voittaa hikimärissä lakanoissa kieriskelyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän