Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako työnhakijan sähköposti osoite työnhaussa? Alla esimerkki.

Vierailija
19.02.2022 |

Eli onko työnantajan silmissä merkitystä onko osoite esim. Prinssi7698@...com tai etunimi.sukunimi@...com

Puolisoni ei usko että tuollainen vaikuttaa ja itse taas uskon että asiallisella osoitteella on merkitystä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kehtaisi ainakaan mistään huumoriosoitteesta laittaa.

Vierailija
2/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti vaikuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa. Itse jouduin joskus lähettämään sähköpostia "Kyynaamalle". Oma nimi olisi ollut parempi.

Vierailija
4/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee mieleen, että mitä törkyä laittelee kun ei ole oma nimi osoitteessa.

Vierailija
5/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemuksissa ja muissa virallisissa käytän aina etunimi.sukunimi säpoa.

En todellakaan kehtaisi käyttää minun "roskaposti" maileja.

Vierailija
6/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kun aikuisella ihmiselle on joku ihan älytön osoite ja sillä lähestytään viranomaisia ja työasioissa.

Vierailija
7/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaikuttaa. Tulee olo, ettei ihmisellä ole tilannetajua. Pitää olla ihan pölhö, jos hakee duunia jollain läppämeiliosoitteella.

Vierailija
8/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kehtaisi laittaa hakemukseni yhteystiedoksi mitään kylänsuurinpanomies84- tai xenawarriorprincess666-osoitetta. 😂

Vierailija
9/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ajattelisit ihmisestä, joka laittaa CV:hen sähköpostiosoitteeksi mahtisonni2835@jotain tai melaamekkoon@jotain?

Vierailija
10/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa. Emme palkanneet juristia, joka käytti s-postiosoitetta tyyliin bimbobarbie69. Tämä henkilö ei selvästikään ymmärtänyt tehtävän vaativan korostunutta asiallisuutta.

Vierailija
11/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Tuo vaikuttaa myös vuokra-asunnon haussa. Osa käyttää omituisia omaan roskapostiin varattuja sähköpostiosoitteita hakiessaan asunton ja todellakin roskiin postit päätyvätkin.

Vierailija
12/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan mihin on hakemassa. Johonki siivojan hommiin ei varmaa ole mitään väliä.

Vierailija
13/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen työssäni jonkin verran hakemuksia, en tosin työhakemuksia, mutta kuitenkin. Kyllä omituiset sähköpostiosoitteet herättävät vähän epäilyjä ja ne hakemukset helposti päätyvät pinkan alimmaksi.

Vierailija
14/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessa69@jotain tyyliset osoitteet menee roskiin. Varmaan jotain työkkärin pakottamia hakijoita, jotka yrittävät vältellä työllistymistä. Jokainen fiksu, oikeasti töitä etsivä ihminen tietää, että hakemukset kannattaa lähettää omalla nimellään varustetusta s-postiosoitteesta

Vierailija
15/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti@Virtanen.jep Saattaapi vaikuttaa, jos hakee kansanedustajan henk.koht avustajan paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän