Voisitko olla 158cm miehen kanssa?
Kommentit (20)
Olen naimisissa 155cm pituisen miehen kanssa, joten eiköhän se onnistuisi :D
tosi vaikea kuvitella tilannetta... jos pituus olisi se viimeinen tekijä, joka keikauttaisi keinulaudan puoleen tai toiseen, niin en. mutta se on niin monesta seikasta kiinni.
En usko. Saman mittainen vähintään toi olis niinku 10cm lyhyempi. Tai eihän sitä tiiä jos salamat lentelis tuskin se sitten mitään haittais. Mutta en varsinaisesti katsele lyhyempiä miehiä...
Voi olla että kyseinen mies ei haluais olla mun kanssa, koska en vois olla mulle ominaisella tökeröllä tavalla vitsailematta sen pituudesta. Olen itsekin kyllä vain muutaman sentin pidempi.
En, mutta voisin varmaan jos olisin itse suunnilleen 158 cm tai lyhyempi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:39"]
En tiedä. Mutta on tuo jo parempi, kuin 155cm jota joku kysyi joskus. 158cm on jo melkein 160cm.
[/quote]
Ja 160 cm on lähempänä kahta kuin yhtä metriä eli melkein parimetrisestä hongankolistajastahan tässä puhutaan. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:40"]Olen naimisissa 155cm pituisen miehen kanssa, joten eiköhän se onnistuisi :D
[/quote]
Horo
Miksei. Minä en pidä pitkistä miehistä. Pidän kauniista miehistä.
160 cm
En. Jos ei se ei olisi tosi rikas.
Rahan takiako 12 miehen otat? Vaikka kyse olisikin lyhyestä.
voisin, oon ite saman mittanen suunnilleen :D
No jos muuten olis sopiva niin miksei? Tosin en tiedä kelpuuttaisko mies mua, 170 cm...
Juuh t. 160cm mä. Pituudella ei oo hirveesti väliä suuntaan tai toiseen, melkeenpä just tollanen aika samanmittanen olis ideaali
No en nyt välttämättä tahtoisi yli 20cm lyhempää miestä.
Voisin ottaa jos jaksaa silti nostaa minut (n. 50kg)) eli ei ole pakkasen raiskaama pulkannaru. :DDD
en voisi. seurustella siis. ystävänä voisin pitää.
Olen itsekin tuota kokoluokkaa, eli voisin kyllä, ellei mies sitten muilta rumiinosiltaan olisi minua pienempi. Esim. pienemmät kädet ja jalkaterät, pienemmät kasvot, kapeammat hartiat. Silloin voisi tulla vähän epänaisellinen fiilis.
Tottakai! Vois söpösti painaa päänsä tissieni väliin. :)
En tiedä. Mutta on tuo jo parempi, kuin 155cm jota joku kysyi joskus. 158cm on jo melkein 160cm.