Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika-apua: miten vatsaröllykkä pienemmäksi, aikaa1,5 k?

Vierailija
04.07.2015 |

Neuvokaa gurut: olen keski-ikäinen, 159 cm/60 kg. Juoksen eri pituisia lenkkejä 2 -3 krt/vko, teen myös 8 kg:n kahvakuulalla pari kertaa viikossa. Haluaisin painaa 55 kg, mutta ei taida enää tässä iässä onnistua. Olen tyytyväinen reisiini ja peffaani, mutta ongelma-alue on rasvarröllykkä vatsan ympärillä, jonka haluaisin pois. Vyötärönympätykseni on 78 cm. Rengas ei tunnu pienenevän millään, vaikka mitä tekisi, ja istuessa tulee ikävän näköiset makkarat, ja olen jotenkin tasapaksun näköinen. Elokuun puolivälissä on tilaisuus missä haluaisin näyttää hyvältä, kertokaa mikä liike olisi tehokkain renkaan sulattamiseen? Yleisenä tavoitteena saada kroppa tikkiin ennen vaihdevuosien alkamista.  Syön tavallista lounas- ja kotiruokaa, herkuttelen joskus suklaalla. En syö pullaa enkä sipsejä/limuja. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi 1.5 kk aikaa?

Vierailija
2/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elokuun puolivälissä on tilaisuus missä haluaisin näyttää hyvältä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile wräppäystä :)

Vierailija
4/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa voimapyörä (Prismasta parikymppiä) ja treenaa sillä vatsalihaksia. Sinuna kiinnittäisin huomiota ravitsemukseen ja nauttisin aika kasvispitoista safkaa tän seuraavat 6 vkoa, sekä vaaleaa lihaa proteiiniksi, unohtamatta hyviä öljyjä. Unohda smoothiet koska niiden muodossa voi energiaa saada hyvin helposti  yli tarpeen. Pastat, riisit, perunat, leivät pois. 1g hiilihydraattia sitoo itseensä 4g vettä- > turvottaa. Täsmälaihdutus tuskin onnistuu mutta kun saat sisäisen korsetin kuntoon voit huijata itsesi hoikemman näköiseksi.

Vierailija
5/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaahan ei voi pudottaa paikallisesti. Eli se lähtee mistä se lähtee, mutta tarpeeksi jos laihdutat niin varmasti lähtee mahasta myös.

Vierailija
6/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinnostahan se on enemmän kiinni. Kiinnitä vain huomiota sen tavallisen koti- ja luonasruoan keveyteen ja ravintosisältöön, koska helpostihan sitä lihoo jos suunnilleen olettaa että kaikki tavallinen ruoka on yhtä kevyttä ja terveellistä.

Vierailija
7/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Ei siihen röllykkään mikään muu auta. Tee kuitenkin noita liikuntasuorituksia myös ja syö tarpeeksi proteiiniejä ettei lihakset lähde samaa tahtia.

Vierailija
8/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muotoileva alusasu!

Vierailija
9/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:39"]1g hiilihydraattia sitoo itseensä 4g vettä- > turvottaa.

[/quote]
Tätä en oo ennen kuullutkaan. Se voisi selittää miksi sokeri turvottaa mun vatsaa hirmu paljon tuntuisesti. Jos siis syön kakunpalan, niin vartin päästä olen kuin raskaana.

Vierailija
10/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulahula vanne! :) terv. vyötärö 58cm

Vierailija
11/11 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:39"]1g hiilihydraattia sitoo itseensä 4g vettä- > turvottaa.   [/quote] Tätä en oo ennen kuullutkaan. Se voisi selittää miksi sokeri turvottaa mun vatsaa hirmu paljon tuntuisesti. Jos siis syön kakunpalan, niin vartin päästä olen kuin raskaana.

[/quote]

Leipä on miltei pelkkää hiilihydraattia. Hyvin karkea esimerkki:100g leipää= puolen kilon turvotus koska 100g + 400g=500g. Iltaa kohti kropalla on taipumus turvota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän