Onko muita joilla krapula ei taitu kohtuullisella juomismäärällä?
Joskus kuulee sanottavan, että joku ottaa pari loiventavaa. Minulla on krapula niiden parin loiventavan jälkeen vielä yhtä kova kuin ennen niitäkin. Minun pitää juoda ainakin kymmenen annoksen verran, että saa edes siedettävän olon. Jollain kolmosoluella se kankkunen ei edes taitu.
Kommentit (21)
Ei ole krapulaa kun on kokoajan hiukan kännissä.
Juoppo
Ohje, aamulla pari tuhtii paukkua ja sen jälkeen voi jatkaa vähän miedommilla t. Stadin friitu
Pameja&muutama bisse&ruokaa+ lepoa= toimii
Ei se kuitenkaan poista lopputulosta. Se vaan siirtää sitä.
Tuotahan se tahtoo olla ku lomalla alkaa 5 tai 6 viikko.
Äitini oli rapajuoppo. 30 viimeistä vuottaan jatkuvassa kännissä. Selviä päiviä tuskin oli koskaan. Joitakin selvähköjä hetkiä ehkä.
Ikinä ei voinut luottaa mihinkään, mitä oli sovittu. Ei sitä jaksanut kukaan. Vitutti niin paljon.
Että harjoitelkaa vaan sitä korjailua ja juopon uraa.
Kuolette yksin paskat housussa jossain kuppaisessa hoivakodissa. Siis jos hyvin käy.
T: juopon lapsi
Jos ei auta kahdella kolmosella, niin silloin ei taitu. Jos on siis auttaakseen, niin auttaa jo viimeistään toisen kohdalla. Usein ei auta mitään. Mulla on joskus krapula kunnon päänsärkyä, eikä siihen auta edes uusi känni.
Vierailija kirjoitti:
Joku alapeukutti? Ei kokemusta asiasta?
Krapularyypyt ovat rapajuoppojen hommaa. Jos krapula ylipäänsä tulee, niin on juonut enemmän kuin elimistö kestää. Pitää juoda vähemmän kerralla, niin ei tule krapulaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Krapularyypyt ovat rapajuoppojen hommaa. Jos krapula ylipäänsä tulee, niin on juonut enemmän kuin elimistö kestää. Pitää juoda vähemmän kerralla, niin ei tule krapulaakaan.
Hohhoijaa. Krapulan voi saada ihan parista kaljasta.
Juo harvemmin. Mä en saa krapulaa lainkaan, juon ehkä kerran kuukaudessa noin kymmenen annosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat yksilöitä. Minulla taiten hoidettu loivennus siirtää kankkusen seuraavaan yöhön jolloin toivottavasti nukkuu. Loivennus pitää lopettaa ajoissa ja juoda paljon alkoholittomia juomia yötä kohti.
Aamulla herää paha maku suussa mutta yleensä ilman päänsärkyä ja jokseenkin toimintakuntoisena.
Krapula taittuu kyllä, mutta se päänsärky on migreeniä ja se ei taitukaan... Lasillien limua ja yöruoka ed. iltana poisti ongelman multa.
Vierailija kirjoitti:
Tai harjoitella enemmän!
Mä en yleensä krapuloista kärsi, mutta kyllä ne yleensä kylmällä kivennäisvedellä taittuu. Kolmisen litraa, kun päivän aikaa losottaa, niin sinne meni..
Tuo ei ole mitään muuta kuin itsepetosta. Loiventava on ns. meriselitys sille, että antaa itselleen luvan juoda seuraavanakin päivänä. Pitää olla melkoinen nössö, jos ei kestä krapulaa ilman loiventavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku alapeukutti? Ei kokemusta asiasta?
Se, että tasoittavien ottaminen vain siirtää krapulaa on täysi myytti! Tuota näkee joskus ihan lehdissä. Jos osaa viimeisenä päivänä tasoitella, niin mitään darraa ei edes tule. Sitä on parin päivän jälkeen väsynyt ja illalla menee nukkumaan. Tässä tasoittelu ei tarkoita sitä, että juo enemmän kuin edellisinä iltoina.
Kivahan se vaan ois ku sais kunnolla törpötellä.