Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minusta tulee isona? Luuseri ilmoittautuu.

Vierailija
04.07.2015 |

Olen 23vuotias
Työtön
Ammattikoulun käynyt
Luottotiedot lähteneet
Olen hakenut töitä monelta alalta, tuloksetta
Sinkku

Voiko tälläinen ihminen edes saada hyvää elämää enää? Tuntuu että ikäiseni ja nuoremmat ovat töissä, perustavat perhettä, jne..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "hyvä elämä" on se mitä tavoittelet, niin tietysti vaikeampaa.

Vierailija
2/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:13"]Jos "hyvä elämä" on se mitä tavoittelet, niin tietysti vaikeampaa.
[/quote]
Olisihan se mukavaa käydä töissä, toimeentulo turvattuna ja olisi rahaa edetä elämässä. Asuntolainat, ostaa auto yms.
Olen hakenut kahdessa yhteishaussa amk, enkä ole päässyt.
Asun vuokralla ja istun yksin kotona, kun ystävillä ei ole enää aikaa minulle. On kihlatut ja osalla lapsia, käyvät töissä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä todella nuori, tiessäsi on nyt pieni mutka, mutta jos et siihen jämähdä niin pääset vielä eteenpäin. Olen ollut lähes samassa tilanteessa, jossa vielä pari lisäkierrettä.

Sulle tärkein olisi nyt koota voimasi ja keskittyä yhteen asiaan, joka veisi sinua eteenpäin eli työllistymiseen. Mikä on ongelmasi työlllistymisessä? Olisiko mahdollista saada työtä toiselta seudulta tai ulkomailta? Onko alallasi töitä vai olisko mahdollista lähteä opiskelemaan jotain täydentävää tai kokonaan muuta?

Vierailija
4/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanu huonot lähtökohdat elämään, kasvatus on mennyt pieleen jos noin nuorella on luottotiedot menneet. Sentään sulla on vielä mahkut muuttaa sun elämäsi, kymmenen vuotta tästä eteenpäin jos olisit tämän tajunnut olisi jo myöhäistä. Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:29"]

Oot saanu huonot lähtökohdat elämään, kasvatus on mennyt pieleen jos noin nuorella on luottotiedot menneet. Sentään sulla on vielä mahkut muuttaa sun elämäsi, kymmenen vuotta tästä eteenpäin jos olisit tämän tajunnut olisi jo myöhäistä. Tsemppiä!

[/quote]On elämää vielä 33-vuotiaanakin. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/6 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:13"]Jos "hyvä elämä" on se mitä tavoittelet, niin tietysti vaikeampaa. [/quote] Olisihan se mukavaa käydä töissä, toimeentulo turvattuna ja olisi rahaa edetä elämässä. Asuntolainat, ostaa auto yms. Olen hakenut kahdessa yhteishaussa amk, enkä ole päässyt. Asun vuokralla ja istun yksin kotona, kun ystävillä ei ole enää aikaa minulle. On kihlatut ja osalla lapsia, käyvät töissä ym.

[/quote]Monia AMK-aloja voi opiskella joustavasti avoimessa AMK:ssa jopa useamman vuoden ajan ilman ajan tuhlaantumista uusien pääsykokeiden odotteluun. Joillakin aloilla on varmasti myös mahdollista hyväksilukea avoimen yliopiston opintoja AMK-tutkintoon. Jos rahoitus on ongelma, voit varmaan sopia laskujen jakamisesta useampaan osaan ja sosiaalitoimikin voi ehkä auttaa niiden lyhentämisessä, kun kyse on sentään ammatillisista pyrkimyksistä. 

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi