12 lapsi mahassa ja onnellinen ilme naamalla!
Kommentit (35)
Yltyykö se onnellinen ilme silmiin saakka vai onko se vain ulkonaista?
Täytyy aika onnellinen olla, jos vapaaehtoisesti ryhtyy lapsentekokoneeksi.
Ilmeisesti äiti sai kerrottua kukista ja mehiläisistä muttei kuitenkaan kondomeista?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:55"]Ottakaa mallia!
[/quote]Hyi vi*** ! Toi on jo sairasta!!!
Tarkoititko 12 lasta? Vai 12. lapsi? Olisi kannattanut käydä koulut ennen lastentekokoneeksi ryhtymistä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:06"]Kateutta,kateutta...
[/quote]
Ai kuka on kateellinen ja kenelle? Lapsenteko kone meille muille jotka saadaan itse valita lapsiluku?
Joku voi kadehtia isoo perhettä, kun taasa ison perheen äiti kadehtii mini perheitä.
Lisääntykää ja täyttäkää maa. Jotkut ottaa sen vähän liian henkilökohtaisesti.
Minkä takia noita kakaroita pitää hankkia noin paljon? Maapallo on jo muutenkin liian täynnä ihmisiä.
Toivottavasti ap et elätä kakaroitasi toisten verorahoilla!
Ahneutta se on tuokin. Jos me kaikki lisäännyttäisiin tuohon tahtiin, olisi maailmanloppu käsillä tuota pikaa.
Millä tuollainen porukka elätetään, täytyy olla hyvät tulot!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:16"]Ahneutta se on tuokin. Jos me kaikki lisäännyttäisiin tuohon tahtiin, olisi maailmanloppu käsillä tuota pikaa.
[/quote]Niin ja onneksi kaikki eivät halua pilata vartaloaan,niin että näyttäisivät ryppyiseltä rasvapallolta!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:06"]Kateutta,kateutta... [/quote] Ai kuka on kateellinen ja kenelle? Lapsenteko kone meille muille jotka saadaan itse valita lapsiluku?
[/quote]
Pakko sanoa, ettei kaikki saa valita lapsilukumääräänsäkään. Enkä tarkoita vain vanhoillislestadiolaisia. Itse kärsin lapsettomuudesta ja vaihtaisin sen suureen perheeseen jos voisin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:06"]Kateutta,kateutta... [/quote] Ai kuka on kateellinen ja kenelle? Lapsenteko kone meille muille jotka saadaan itse valita lapsiluku?
[/quote]
Pakko sanoa, ettei kaikki saa valita lapsilukumääräänsäkään. Enkä tarkoita vain vanhoillislestadiolaisia. Itse kärsin lapsettomuudesta ja vaihtaisin sen suureen perheeseen jos voisin.
[/quote]Adoptoi
Miksi ihmeessä pitäisi ottaa mallia? Hyvä jos itse olet tyytyväinen tilanteeseesi, mutta onneksi niin moni muukin asia saa aikaan onnellisen ilmeen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:16"]
Minkä takia noita kakaroita pitää hankkia noin paljon? Maapallo on jo muutenkin liian täynnä ihmisiä. Toivottavasti ap et elätä kakaroitasi toisten verorahoilla!
Ja jotkut vielä rahtaa niitä ihmisiä maapalon toiselta laidalta tänne. Ei mitään järkeä. Maapallo voisi paljon paremmin kun ei tätä ihmiskuljetusta järjestettäisi.
Juu ei todellakaan