Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kumppanisi rupsahtanut?

Vierailija
04.07.2015 |

Itselläni on noin kaksi vuotta seurustelua takana ja tyttöystävän vartalo ei kiinnosta enää juuri ollenkaan. Hän on lihonut ja pukeutumiseen hän ei juurikaan enää kiinnitä huomiota. Muilla vastaavia kokemuksia? Kannattaako lähteä etsimään kiinteämmässä kunnossa olevaa naista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus menet, jos se sinut autuaammaksi tekee ja on tärkein kriteeri parisuhteessa

Vierailija
2/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttää nykyään ihan kamalalta. On todellakin lihonut, mikä näkyy sitten olemattomana kuntonakin. Pukeutuu töihin suht asiallisesti mutta kotona on kuin joku vanha patu. Ei todellakaan herätä homoja enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:55"]

Mun mies näyttää nykyään ihan kamalalta. On todellakin lihonut, mikä näkyy sitten olemattomana kuntonakin. Pukeutuu töihin suht asiallisesti mutta kotona on kuin joku vanha patu. Ei todellakaan herätä homoja enää.

[/quote]

:D ei hitto tätä automaattista korjausta! Ei herätä HIMOJA! No ei varmaan kyllä homojakaan.

3

Vierailija
4/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:56"]

[/quote]

:D ei hitto tätä automaattista korjausta! Ei herätä HIMOJA! No ei varmaan kyllä homojakaan.

3

[/quote] Ahahhah! Tää oli päivän paras! 

Vierailija
5/7 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:56"]

[/quote]

3

[/quote] Ahahhah! Tää oli päivän paras! 
[/quote]

Ai kamala, mä nauroin ääneen niin paljon, että herätin vauvan!! Homot on kyllä usein tarkempia kuin heterot:D

N32v

Vierailija
6/7 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On...itsellä nuoruuden kiima vaihtunut keski-iän charmiin ja Rva rupsahtanut; (((((

Vierailija
7/7 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painija tai ex painija?