Oltiin yökylässä, ja voi jumalauta
Miehen kaveri pyysi meitä luokseen pariksi yöksi, ja kun eivät ole nähneet pitkään aikaan, niin mentiin sitten. Oli kyllä ihan kivaa ja miehen kaveri vaimo ihan mukava tyyppi, mut muutama asia ärsytti:
1) Jouduin pyytämään kylpypyyhkeitä, eikä niitä tuotu petivaatteiden kanssa.
2) Tarjolla oli vain jotain luomuhippishampoota, joka ei kunnolla pessyt pois muotoilutuotteita hiuksista. Saippuana oli joku ihmeellinen palasaippua, joka haisi pahalle. Hiuslakkaa ei ollut, vain jotain luomusuihketta, joka ei kyllä tehnyt mitään.
3) Emäntä pyysi MINUA keittämään aamulla kahvia. Tarjolla oli vain JuhlaMokkaa, yök.
4) Toisena päivänä mentiin ulos syömään, ja me jouduimme maksamaan omat ruokamme.
Ei mennä kyllä enää. Tai mies saa mennä, mutta minä en kyllä todellakaan mene.
Kommentit (31)
Tuntuisi kuin olisi minun fiilikseni mukana tuossa tarinassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:13"]
Suomennos. Ap:lla kävi vieraita.
1. eivät edes omia pyyhkeitään tuoneet, liinavaatteista puhumattakaan.
Jouduin pyytämään kylpypyyhkeitä, eikä niitä tuotu petivaatteiden kanssa.
2) Ei ollut edes omia saippuoita
3) Eivät edes kahvia tuoneet tai vaihtoehto toiavat vain JuhlaMokkaa.
4) Toisena päivänä mentiin ulos syömään, ja me (isäntäväki, olisi odotettu, että vieras tarjoaa) jouduimme maksamaan omat ruokamme.
[/quote]
Täh..?
[/quote]
Jäi copy-paste-edit toiminnossa vahingossa pari lausetta liikaa mukaan
Joo, kyl me tajuttiin että sulla on ollu tylsä päivä tänään. Keittelet huomenna paremmat kaffet, ja jo heti aamusta, niin me luetaan sun sutjakampia stooreja, kiitos!
Dam, didi dam. Ai, kaffi on jo valmista, kuulemiin!
Hei jotain tasoa nyt näihin! ap takaisin provoilun peruskurssille.
Sanotaanko nyt vaikka näin, et vaikuta olevan aivan helmi vieras :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:43"]
Miehen kaveri pyysi meitä luokseen pariksi yöksi, ja kun eivät ole nähneet pitkään aikaan, niin mentiin sitten. Oli kyllä ihan kivaa ja miehen kaveri vaimo ihan mukava tyyppi, mut muutama asia ärsytti:
2) Tarjolla oli vain jotain luomuhippishampoota, joka ei kunnolla pessyt pois muotoilutuotteita hiuksista. Saippuana oli joku ihmeellinen palasaippua, joka haisi pahalle. Hiuslakkaa ei ollut, vain jotain luomusuihketta, joka ei kyllä tehnyt mitään.
3) Emäntä pyysi MINUA keittämään aamulla kahvia. Tarjolla oli vain JuhlaMokkaa, yök.
4) Toisena päivänä mentiin ulos syömään, ja me jouduimme maksamaan omat ruokamme.
[/quote]
Provo
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:43"]
[/quote]
Provo
[/quote]
Ja vielä huono
Kyllä on sinua vaikeuksilla koeteltu. :(
Pahinta on, että jotkut ihmiset tosiaan ovat noin vittumaisia vieraita.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:50"]
Pahinta on, että jotkut ihmiset tosiaan ovat noin vittumaisia vieraita.
[/quote]
Tai noin vittumaisia emäntiä/isäntiä.
Yökylään otetaan omat pyyhkeet ja kohteliaat ottaa omat liinavaatteetkin, ettei jätetä isäntäväelle pyykkiä. Vieras tuo myös omat pesu-,hius- ja kosmetiikkatuotteensa (miten viitsitkin käyttää muiden tuotteita? Kas kun et pessyt emännän hammasharjalla hampaitasi...) Kylässä isäntäväki tarjoaa ruuat ja kahvit mutta jos mennään ulos syömään, toki kaikki maksavat omansa! Jos ei juhlamokka kelpaa, jätä juomatta. Meille et toista kutsua saisi
Olisi kyllä aika homma joka vieraalle hommata mieluiset tukkatökötit. Kyllä vieras tuo omansa, jos niitä on pakko päähänsä suihkutella. Ne muuten tukkii kylppäreitten ilmavauhtikanavat, ne suihkeet. Näkee kuulema selvästi, missä talouksissa suihkitaan paljon.
Oikeesti, missä kaikki hyvät provoilijat on?? Nyt kun mulla on aikaa palstailla, niin provojen taso on tämä... Huoh.