Lähden kohta pudottamaan lumet omakotitalon katolta ja saan kahden tunnin leppoisasta hommasta 300€!!!
Kyllä on ihmisillä löysää rahaa, en voi muuta sanoa. Se on tullut nähtyä nyt kun olen joka päivä käynyt yhden katon putsaamassa. Naurettavan helppoa rahaa. Toivottavasti tämä lumikaaos jatkuu vielä pitkään.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Muistathan ilmoittaa tulosi verottajalle.
Toki. Alv on tuosta jo otettu pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tietysti😄
Hyvä sinulle. Kaikista kun ei ole katolle menijöiksi. Korkeanpaikankammoisena en mielelläni mene katolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuntiliksa 👍
No on todellakin ja joutuu vieläpä vetkuttelemaan, ettei asiakas koe tulleensa täysin ryöstetyksi. Tunnissahan tuon homman tekisi, jos haluaisi hengästyä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinulle. Kaikista kun ei ole katolle menijöiksi. Korkeanpaikankammoisena en mielelläni mene katolle.
Itse taas tykkään työympäristönä eniten juurikin katolla olemisesta. Vuosikaudet tein kattoremontteja ja nyt kissanpäivillä putsaan lumia ja kesät pesen ja maalailen kattoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
En maksa kuin viiskymppiä!
Tuo on ihan minimi millä meitsi lähtee hommiin. Nyt on lumenpudottajan markkinat ja voi kieltäytyä kitupiikkien tarjouksista, sillä hommista on ylitarjontaa. Ap
Taidat olla menossa siihen hommaan ensimmäistä kertaa, ainakin tänä talvena. Muuten tuskin uskoisit sitä kovin leppoisaksi.
Lumien pudottelu katoilta on turhanpäiväistä hommaa. Asuinrakennuksien kattorakenteet on laskettu kestämään 3x nykyiset lumimäärät.
Vierailija kirjoitti:
Lumien pudottelu katoilta on turhanpäiväistä hommaa. Asuinrakennuksien kattorakenteet on laskettu kestämään 3x nykyiset lumimäärät.
Totta. 90% tämän talven katon puhdistuksista on ollut turhia ja tiedän sen, sillä olen vuosikausia rakennellut kattoja. Ap