millä asulla saisin iskettyä erään miehen?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:29"]
Eräs lääkäri tykkäsi kun kävin sen luona hameessa ja tukkakin oli hyvin, tosin olin nuorempi painos silloin. Ap.
[/quote]
Siis vastaanotolla? Onpas asiatonta, mitenkään ilmaista suuntaan tai toiseen mieltymyksiä potilaan vaatetuksen suhteen.
Mutta jos ihan privaatisti kävit häntä hoitelemassa, niin sitten eri juttu.
[/quote]
No ei se vaatteista mitään sanonut vaan yleisesti ulkonäöstä.
Olette naiset niin herttaisen avuttomia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:26"]
Fiksut miehet karttavat erilaisia tyrkkyasuja kokemukseni mukaan.
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
Noh... jos iskemisellä tarkoitetaan parisuhteeseen tähtäämistä, niin voit uskoa, ettei mauton huoratyyli ole kovin korkealla tasokkaissa piireissä.
Mutta tietysti jos nyt vain seksisuhdetta hakee, niin viestittäähän sitä huoraksi pukeutumalla juuri sitä. Silloin voi kuka tahansa käydä koukkuun. Mutta miehet nyt käyvät ilman mitään erityistä "pukeutumistakin", jos vain on tarpeeksi hyvännäköinen ihan muuten.
Eikä tarvitse olla edes sitä. Nainen saa seksiä halutessaan mistä vain seitsemänkymppiseksi, joskin varmaan viidenkympin hujakoilla täytyy vähän laskea tasoa useimmiten.
ap ei kertonut mitä hakee.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:37"]
Se on mun tuleva terapeutti ja me istutaan vastakkain. Ap
[/quote]
Hah, et koskaan saa iskettyä terapeuttia. Vannon ja vakuutan, että turhaan mietit nyt vaatetustasi.
Terapiasi menee aivan hukkaan, jos lähdet tuollaisesta edes haaveilemaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
Noh... jos iskemisellä tarkoitetaan parisuhteeseen tähtäämistä, niin voit uskoa, ettei mauton huoratyyli ole kovin korkealla tasokkaissa piireissä.
Mutta tietysti jos nyt vain seksisuhdetta hakee, niin viestittäähän sitä huoraksi pukeutumalla juuri sitä. Silloin voi kuka tahansa käydä koukkuun. Mutta miehet nyt käyvät ilman mitään erityistä "pukeutumistakin", jos vain on tarpeeksi hyvännäköinen ihan muuten.
Eikä tarvitse olla edes sitä. Nainen saa seksiä halutessaan mistä vain seitsemänkymppiseksi, joskin varmaan viidenkympin hujakoilla täytyy vähän laskea tasoa useimmiten.
[/quote]
Kuuluuko huorittelu myös tasokkaamman väen juttuihin?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:27"]
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
[/quote]
Mitä nyt iskemisellä tarkoitetaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:29"] Eräs lääkäri tykkäsi kun kävin sen luona hameessa ja tukkakin oli hyvin, tosin olin nuorempi painos silloin. Ap. [/quote] Siis vastaanotolla? Onpas asiatonta, mitenkään ilmaista suuntaan tai toiseen mieltymyksiä potilaan vaatetuksen suhteen. Mutta jos ihan privaatisti kävit häntä hoitelemassa, niin sitten eri juttu. [/quote] No ei se vaatteista mitään sanonut vaan yleisesti ulkonäöstä.
[/quote]
Eipä saisi sanoa siitäkään yhtään mitään. Hänelle kuuluu ulkonäkö vain siinä määrin, mitä se liittyy terveyteen.
Mutta jos se ei nyt sinua haitannut, niin mitäpä siitä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:37"]
Se on mun tuleva terapeutti ja me istutaan vastakkain. Ap
[/quote]
Hah, et koskaan saa iskettyä terapeuttia. Vannon ja vakuutan, että turhaan mietit nyt vaatetustasi.
Terapiasi menee aivan hukkaan, jos lähdet tuollaisesta edes haaveilemaan.
[/quote]
Se aiheuttaa mulle tämän tilan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:29"] Eräs lääkäri tykkäsi kun kävin sen luona hameessa ja tukkakin oli hyvin, tosin olin nuorempi painos silloin. Ap. [/quote] Siis vastaanotolla? Onpas asiatonta, mitenkään ilmaista suuntaan tai toiseen mieltymyksiä potilaan vaatetuksen suhteen. Mutta jos ihan privaatisti kävit häntä hoitelemassa, niin sitten eri juttu. [/quote] No ei se vaatteista mitään sanonut vaan yleisesti ulkonäöstä.
[/quote]
Eipä saisi sanoa siitäkään yhtään mitään. Hänelle kuuluu ulkonäkö vain siinä määrin, mitä se liittyy terveyteen.
Mutta jos se ei nyt sinua haitannut, niin mitäpä siitä.
[/quote]
Ei liittynyt terveyteen. Ehkä se vaan halusi sanoa, aina lopuksi.
Eikös ne terapeutit aina halua nussia äitejään, eli ota selvää miten sen äiti pukeutuu ja pukeudu siten.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:45"]
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ketä olen huoritellut? Oletko hieman yksinkertainen? Jos puhun mummoksi pukeutumisesta ja mummotyylistä, niin olenko henkilökohtaisesti mummotellut jotakuta?
Yleisellä tasolla voi käyttää erinäisiä termejä ilman että se kohdistuu kehenkään. Olisko nyt sitten pitänyt käyttää sanaa prostituoitutyyli, jotta olisit tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:37"] Se on mun tuleva terapeutti ja me istutaan vastakkain. Ap [/quote] Hah, et koskaan saa iskettyä terapeuttia. Vannon ja vakuutan, että turhaan mietit nyt vaatetustasi. Terapiasi menee aivan hukkaan, jos lähdet tuollaisesta edes haaveilemaan. [/quote] Se aiheuttaa mulle tämän tilan.
[/quote]
Se kuuuu asiaan, mikäli kyseessä on psykoterapia. Se tulee kaikille jossain vaiheessa. Mutta päätit jo heti aloittaa?
Se tulee jonkinlaisena lähesyyden kaipuuna myös samaa sukupuolta olevaan terapeuttiin, vaikka olisi umpihetero.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:48"]
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ketä olen huoritellut? Oletko hieman yksinkertainen? Jos puhun mummoksi pukeutumisesta ja mummotyylistä, niin olenko henkilökohtaisesti mummotellut jotakuta?
Yleisellä tasolla voi käyttää erinäisiä termejä ilman että se kohdistuu kehenkään. Olisko nyt sitten pitänyt käyttää sanaa prostituoitutyyli, jotta olisit tyytyväinen?
[/quote]
Ai sulla meni nyt tunteisiin. Vähän vaan aina huvittaa nämä kun naiset jaksaa huoritella toisiaan. Taidat olla varsinainen feministi. Jos ei käytä löysiä peittäviä vaatteita niin on sitten huora sun mielestä. Ok. En jaksa kinata noin yksinkertaisen ja vihaisen tyypin kanssa enempää. Hauskaa päivänjatkoa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:37"] Se on mun tuleva terapeutti ja me istutaan vastakkain. Ap [/quote] Hah, et koskaan saa iskettyä terapeuttia. Vannon ja vakuutan, että turhaan mietit nyt vaatetustasi. Terapiasi menee aivan hukkaan, jos lähdet tuollaisesta edes haaveilemaan. [/quote] Se aiheuttaa mulle tämän tilan.
[/quote]
Se kuuuu asiaan, mikäli kyseessä on psykoterapia. Se tulee kaikille jossain vaiheessa. Mutta päätit jo heti aloittaa?
Se tulee jonkinlaisena lähesyyden kaipuuna myös samaa sukupuolta olevaan terapeuttiin, vaikka olisi umpihetero.
[/quote]
Se vaan alkoi, en päättänyt.
Täytyy olla varovainen, se on terävä mies..
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
[/quote]
Mitä jos antaisit meidän tasokkaiden miesten tehdä ihan itse ne päätökset siitä mikä kiinnostaa ja mikä ei?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:42"]
[/quote]
Ja lehmät lentää.
[/quote]
[/quote]
Mitä jos antaisit meidän tasokkaiden miesten tehdä ihan itse ne päätökset siitä mikä kiinnostaa ja mikä ei?
[/quote]
Ei tässä kukaan mautonta tyyliä ole hakemassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 10:29"]
Eräs lääkäri tykkäsi kun kävin sen luona hameessa ja tukkakin oli hyvin, tosin olin nuorempi painos silloin. Ap.
[/quote]
Siis vastaanotolla? Onpas asiatonta, mitenkään ilmaista suuntaan tai toiseen mieltymyksiä potilaan vaatetuksen suhteen.
Mutta jos ihan privaatisti kävit häntä hoitelemassa, niin sitten eri juttu.