Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Potkut toukokuussa.

Vierailija
04.07.2015 |

Miten päästä takaisin maailmaan? Sain siis toukokuun lopulla potkut, täysin omaa syytäni. Masennusta, juomista, niistä poissaoloja, joita en jaksanut selvittää työterveydessä.. Potkuista lähti vielä syvempi juomaputki. Kävin aika lähellä kokeillakseni, miten paljon pitää juoda kuollakseen. Nyt on oltu kohta kaksi viikkoa selvänä, mutta mikään ei kiinnosta. Ranteita polttaa. Haluaisin vain aukaista ne ja nukahtaa. Mutta mulla on kaksi kissaa, joista täytyy pitää huolta. Jos noita karvamahoja ei olisi, olisin kai jo kuollut. En tiedä... Sosiaalisia kontakteja on käytännössä vain ulkomaille netin ja whatsapp-puheluiden välityksellä. Päivät menee maatessa sohvalla. Inhottavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa.fi

Vierailija
2/3 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydyt. Pystyt kyllä siihen. Tsemppiä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt takana kaksi tämmöistä hetkeä. Ekalla kerralla kaikki meni. Olin tuolloin opiskelija (en tosin uskaltanut käydä koulussa) ja ihan kaikki meni. Asunto, tavarat, kaikki. Sain asua isäni luona, hänellä oli onneksi kaksio. Äidin luona olin myös paljon. Nyt on taas oma asunto, sitä en halua juoda pois. Kaikki tukihakemukset on tehty. Ja keskusteltu vuokranantajan kanssa. Asunnon pitäisi pysyä. Kissat lähtee, kunhan sopiva ihminen löytyy. Parempi niille, ettei tarvitse syödä sitä halvinta mahdollista ruokaa ja vielä tarkkaan säännöstellysti.

Pahinta vaan on, kun mietin tulevaisuutta. En halua tehdä mitään. Ei mulla enää oikein ole unelmia. Joskus halusin kirjailijaksi, mutta miten... Se mitä haluaisin olla, on äiti. Mutta vielä järkensä omaavana ihmisenä, en hanki uutta elämää tähän maailmaan, ennen kuin oma elämäni on kunnossa. Eikä tuota miestäkään ole. Kuka tämmöisen sekasotkun ottaisi? Ugh. Tää on niin... Paskaa kaikki.