Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholi vai tupakka?

Vierailija
25.09.2006 |

Te äidit jotka jaksatte " paasata" aikuisille ihmisille, jotka todellakin tupakan haitat tietävät niin kysymys teille käytättekö alkoholia? Tiedättekö alkoholin haitat lapselle ja oletko hyvä ja vastuullinen äiti koska viet lapsesi hoitoon tai joku tulee hoitamaan lastasi että pääset itse ryyppäämään? Et siis taida olla kypsä äidiksi jos näin teet...

tupakoiva absolutisti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei joskus alkoholista tai HUUMEISTA!????!!

Vierailija
2/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kasvanut lapsuuteni tupakan ympärillä ja vielä ihan terveenäkin. Mutta olen myös kasvanut alkoholistin lapsena ja tästä valitettavasti huomattavasti suuremmat ongelmat minulle tulleet, joita on sitten puitu aikuisikään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla todella tyhmä!!! t:3.

Vierailija
4/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita kasvaisinko tupakoivan lapsena vai alkoholistin lapsena niin otan sen ensimmäisen.

Vierailija
5/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää, että alkoholin kohtuukäyttö on paljon vähemmän haitallisempaa kuin tupakointi.

Toki ymmärrän, että moni tupakoitsija mielellään puolustelee poltteluaan ties millä, mutta jos se oloa helpottaa niin puolustelkoot...

Itse käytän alkoholia joskus. Lasta hoitaa silloin isä tai joku muu hyvä hoitaja. Vähäinen alkoholin nauttimiseni tapahtuu kodin ulkopuolella ja siitä ei ole kyllä mitään haittaan esim lapselleni. Ikinä en joisi alkoholia odotusaikana yms.

t. ex tupakoitsija ja alkoholin kohttukäyttäjä

Vierailija
6/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vaan miksi täällä ei jauheta muustakin päihteestä kuin vaan tupakasta! t:3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan