Syysi sille, että olet vielä hereillä?
Mulla ei oo hyvää syytä...
Kommentit (59)
Olen JO hereillä. Pistin ennen kahdeksaa nukkumaan kun väsytti niin veitävästi ja uni loppui neljältä.
En ole vielä mennyt nukkumaan. Minulla kaikki ok, lemmikki tyytyväinen ja saan nukkua pitkään.
Olen pyörinyt koko yön ja vilkuillut puhelinta ja kelloa. Ehdotin miesystävälle, että lähtisi nauttimaan kaverinsa kanssa kesäillasta. Mies lähti ja nyt mietin, että millä tavoilla on nauttinut...viimeksi kuulin hänestä klo 22 aikoihin. Helevetin hyvä idea!
No jos on tuo sun miehes (nro 51) nauttinut "ei sallituilla" tavoilla, niin eiköhän tuo oo ihan hyvä että tuli jo nyt esiin moinen, eikä vasta 20-vuoden avioliiton jälkeen. Eli hyvä idis oli ja on edelleenkin - Et sä ole mitään tyrinyt! Päin vastoin.
Jokainen määrittää nautintonsa rajat itse. Jos miehen rajat on eri kuin sun, niin päätöksiä sitten kehiin vaan.
Minä - eli nro 14 (se jonka mies örvelteli yöllä unilääkepöhnässä auton kera) - olen edelleen hereillä, kun huomasin, että taitaa tulla aika kiva keli tänään, ja jos meen nukkumaan niin voi mennä koko päivä ohi. Mulle tosin riittäisi vähempikin lämpö, mutta aurinko on ihana kesäkaveri :)
Lisäksi mulla taitaa olla miehelle lausuttavana parit sanat näin aamutuimaan, kun se herää. Voitte vinkata parhaat replat...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 06:26"]No jos on tuo sun miehes (nro 51) nauttinut "ei sallituilla" tavoilla, niin eiköhän tuo oo ihan hyvä että tuli jo nyt esiin moinen, eikä vasta 20-vuoden avioliiton jälkeen. Eli hyvä idis oli ja on edelleenkin - Et sä ole mitään tyrinyt! Päin vastoin.
Jokainen määrittää nautintonsa rajat itse. Jos miehen rajat on eri kuin sun, niin päätöksiä sitten kehiin vaan.
Kiitos! :)
Näinhän se on. Mies on vaan ollut epävarma siitä mitä haluaa. Eihän se selviä koko ajan yhdessä pyörimällä, mutta ajatus hänestä muiden kanssa on kamala. Toisaalta, haluan miehen joka on varma siitä, että haluaa olla juuri minun kanssani.
Oon psyk osastolla ja nukun tosi huonosti.Monta kertaa herään yössä ja puoli kuuden jälkeen en oo enää nukkunut.Sekamuotoinen jakso menossa:masennusta ja maniaa.
Mä en ole vielä vaan jo hereillä; 10 minuutin päästä alkaa parhaan kaverin polttarit :)
Humanoidit kaappasivat minut alkuillasta tutkimuksiinsa ja vasta nyt palauttivat kotiin. Senverran ahdistava kokemus oli, että tuskin pariin tuntiin saan nukuttua.
Työrytmi päällä ja muutenkaa en tykkää mihinkää iltapäivään asti nukkua ku siinähä menee kiva päivä hukkaan.
Imen viiniä. Seksihellepäivä takana.