Miks pitäs näyttää aina vaan nuorelta ja kauniilta. Miks ei saa näyttää ikäiseltään ja siltä miksi on syntynyt
Kommentit (16)
Ikääntyminen tuo ulkonäköön persoonallisuutta.
Ei piäkään, ei tarvihe. Oo oma itteis.
Tämäpä juuri ja se kaksinaismoralismi: saat olla minkälainen vaan, plaa plaa plaa ja seuraavaksi: tämä kampaus nuorentaa.
Saat olla, jos olet jo naimisissa tai tyytyväinen sinkkuuteen. Muuten on vähän vaikeaa.
Ulkonäköpaineita tarvitaan bisneksen edistämiseen. Jolleivät ihmiset ajattelisi, että nuoruus on ainoaa oikeaa aikaa ja muodin kyydissä täytyy pysyä, ei hoitoja, meikkejä, kosmeettista kirurgiaa ja muotiteollisuutta olisi siinä määrin kuin nyt.
Selluliittia on 90 prosentilla naisista. Se kuuluu naisen vartaloon. Muistaakseni 50-luvulla siitä keksittiin tehdä ongelma, ja nyt aika moni uskoo, että kyseessä on epänormaali rumennus, josta on pyrittävä eroon. Monet kosmeettiset tuotteet on keksitty korjaamaan ongelmia, joita aiemmin ei edes ollut.
Turha sitten u l i s t a kun et saa haluamaasi huomiota miehiltä.
Minä näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta, mutta ei se minusta nättiä tee. Olen 41 ja näytän rumalta kolmekymppiseltä. Ulkonäköäni on haukuttu ja arvosteltu paljon, jostain esiteinistä saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ei piäkään, ei tarvihe. Oo oma itteis.
Kaikki fiksut aattelee näin.
Karismaa ei voi ostaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten u l i s t a kun et saa haluamaasi huomiota miehiltä.
Taidat olla aika nuori vielä.
Täälläkin säännöllisesti kauhistellaan leikeltyjä hollywood-tähtiä.
Sellaisiksiko meidät kuitenkin halutaan? KUka haluaa?
Ei rypyttömyydellä ole mitän tekemistä kauneuden kanssa.
Bisnes pyörii parhaiten, kun ihmiset eivät ole tyytyväisiä itseensä ja pyrkivät uusilla tuotteilla ja hoidoilla kohentamaan ulkonäköään ja oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin säännöllisesti kauhistellaan leikeltyjä hollywood-tähtiä.
Sellaisiksiko meidät kuitenkin halutaan? KUka haluaa?
Ei rypyttömyydellä ole mitän tekemistä kauneuden kanssa.
Haukutaan leikeltyjä, ja haukutaan kun ikä alkaa näkyä. Ikäisensä näköisiä väitetään 20 vuotta vanhemman näköiseksi.
Onhan se surullista, mikäli lähtee sille linjalle, ettei omana itsenään riitä edes itselle. Usein luullaan, ettei muut pitäisi viehättävänä ja ihailisi sua omana itsenäsi. Harvoin omia ystäviään tai kavereita kehutaan siten, että huonoon jamaan päässyt itsetunto oikeasti kohentuisi. On vaikea uskoa vaikka toiset sanoisi mitä tahansa, mikäli itse on menettänyt uskon itseensä ja peilistä katsoo henkilö joka aloittaa aamunsa irvistämällä kuvalleen. Parempi olisi hymyillä peilin kuvalle ja moikata toivottaen tärkeimmälle ystävälleen joka ei petä/jätä aurinkoista päivänjatkoa. Toivotan teille omana aitona itsenä aamulla peiliin katsoville aivan ihanaa viikonloppua. 🥰 ❤️
En ole koskaan ymmärtänyt mitä iloa on siitä, että näyttää nuoremmalta kuin on. Vaikka minä, melkein nelikymppinen nainen, näyttäisin yhä 25-vuotiaalta, niin enhän minä silti olisi enää 25-vuotias. Olisin silti nelikymppinen, keski-ikäinen nainen, jonka 25-vuotispäivä on jo melko kaukana takana. Vaikka näyttäisin kuinka nuorelta, ei minusta enää nuorta saisi millään keinolla.
Joten yhtä hyvin sitä voi sitten näyttää ihan ikäiseltään.
Tietenkin saa. Ulkonäön muokkaaminen ei takaa aitoa itsevarmuutta, vaikka näyttäisitkin muodin mukaiselta.