Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla ujo nainen lähestyy miestä/ entä ujo mies naista?

Vierailija
04.07.2015 |

Kertokaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo nainen ja jos lähestyn miestä iskemistarkoituksessa, niin olen humalassa.

Vierailija
2/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ujoa = kummatkin juoksee karkuun ennekuin mitään ehtii tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujona miehenä (naisten seurassa) en ole koskaan lähestynyt naista ns. iskemistarkoituksessa. Jutellut tai heittänyt läppää kyllä, mutta niillä ei tässä maailmassa pitkälle pötkitä.

Olen ottanut taktiikakseni pidemmän kaavan tutustumisen. Näin pystyn ehkä jotenkin peittämään epävarmuuteni stereopotypisissä miesjutuissa ja tuoda esille joitain, harvoja positiivisia ominaisuuksiani.

Ei tosin ole tämäkään hirveän hyvin toiminut.

Vierailija
4/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 05:36"]

Ei ujon naisen tarvitse lähestyä miehiä, miehet lähestyy häntä. Sen kuin vain odottelee ja valikoi sopivan miehen.

[/quote]

Toimii vain kauniilla ujoilla naisilla, ei meillä taviksilla.

Vierailija
5/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minä olen ujo. Kun olin sinkku ja kiinnostunut miehestä olin kyllä hiljainen mutta hymyilin ja otin katsekontaktia, vastailin ystävällisesti ja annoin miehelle mahdollisuuden tutustua. Jos en ole kiinnostunut sulkeudun ja pakenen paikalta..

Vierailija
6/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 05:36"]

Ei ujon naisen tarvitse lähestyä miehiä, miehet lähestyy häntä. Sen kuin vain odottelee ja valikoi sopivan miehen.

[/quote]

Toimii vain kauniilla ujoilla naisilla, ei meillä taviksilla.
[/quote]
Paremmat mahdollisuudet ujolla tavisnaisella on saada parisuhde mitä ujolla tavismiehellä.

Vierailija
7/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tätä nyt sentään laissa ole säädetty?

Vierailija
8/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 05:36"] Ei ujon naisen tarvitse lähestyä miehiä, miehet lähestyy häntä. Sen kuin vain odottelee ja valikoi sopivan miehen. [/quote] Toimii vain kauniilla ujoilla naisilla, ei meillä taviksilla. [/quote] Paremmat mahdollisuudet ujolla tavisnaisella on saada parisuhde mitä ujolla tavismiehellä.

[/quote]

Niin, kauniilla.

Taviksilla ja rumilla naisilla ei paljoa toivoa. Itse olen 28v ujo nainen enkä koskaan ollut vielä suhteessa.

Vierailija
9/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 05:36"] Ei ujon naisen tarvitse lähestyä miehiä, miehet lähestyy häntä. Sen kuin vain odottelee ja valikoi sopivan miehen. [/quote] Toimii vain kauniilla ujoilla naisilla, ei meillä taviksilla. [/quote] Paremmat mahdollisuudet ujolla tavisnaisella on saada parisuhde mitä ujolla tavismiehellä.

[/quote]

Niin, kauniilla.

Taviksilla ja rumilla naisilla ei paljoa toivoa. Itse olen 28v ujo nainen enkä koskaan ollut vielä suhteessa.

[/quote]

Älä sano noin. Olen ujo nainen ja mielestäni tavallisen näköinen. Miehet eivät paljon lähestyneet, mutta sitten keksin silloisten Alueuutisten treffipalstan. Vastasin muutamiin ilmoituksiin ja niin sain miesystävän, mukavan, luotettavan, komean ja menestyvän. Enkä hänen mielestään ollut ollenkaan tavis, vaan upea nainen. Siis ujolle nykyisin nettitreffit voisivat olla hyvä foorumi, vaikka tuntuu, että nettiin ovat rantautuneet kaikenlaiset huonot ilmiöt kuten varatut seuranetsijät. "Paperitreffien" aikaan varatut eivät olleet sekoittamassa pakkaa. 

Vierailija
10/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty enää mitenkään. En halua enää niitä vastenmielisiä ja ällöttyneitä katseita. T. ujo mies

Vierailija
11/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään lailla. Eihän ne muuten ujoja olisikaan.

Vierailija
12/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 09:42"]

[/quote]

Niin, kauniilla.

[/quote]

Älä sano noin. Olen ujo nainen ja mielestäni tavallisen näköinen. Miehet eivät paljon lähestyneet, mutta sitten keksin silloisten Alueuutisten treffipalstan. Vastasin muutamiin ilmoituksiin ja niin sain miesystävän, mukavan, luotettavan, komean ja menestyvän. Enkä hänen mielestään ollut ollenkaan tavis, vaan upea nainen. Siis ujolle nykyisin nettitreffit voisivat olla hyvä foorumi, vaikka tuntuu, että nettiin ovat rantautuneet kaikenlaiset huonot ilmiöt kuten varatut seuranetsijät. "Paperitreffien" aikaan varatut eivät olleet sekoittamassa pakkaa. 
[/quote]

Ei toimi nettitreffit (ujolle) miehelle, on kokemusta. Naiset eivät vastaa viesteihin eivätkä varsinkaan ota itse yhteyttä, olipa heillä itsellään kuvaa tai ei. Olen kokeillut useilla erilaisilla profiiliteksteillä, kuvilla sekä viesteillä joilla lähestynyt, ei vaikutusta paitsi se, että oma itseluottamus on laskenut kuin lehmänhäntä tuon nettitreffirupeaman aikana kun keneenkään ei saa kontaktia.

Vierailija
13/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo nainen lähestyy miehiä baarissa monen rohkaisuryypyn jälkeen.

Ujo mies lähestyy naisia netissä naisten keskustelupalstalla haukkumalla ja kiroamalla naisia. (Paitsi vastaaja 4 joka vaikutti poikkeuksellisen fiksulta.)

Vierailija
14/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lähesty.

Vierailija
15/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja ujo nainen antaa itsestään helposti kylmän kuvan, eikä kukaan mies jaksa pitkään piirittää mitään jääpalikkaa.

Vierailija
16/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo nainen ei lähesty koskaan. Tämä on fakta. Ujo mies vetää hirveät kännit ja lähestyy vasta sitten ja saa pakit koska on liian kännissä, eikä tämän jälkeen uskalla lähestyä enää koskaan ketään ja kuolee yksinäisenä, mutta ujon naisen iskee joku ei-ujo mies ja elävät onnellisena elämänsä loppuun asti.

Vierailija
17/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä avuksi: Ota henkilöön vain 1 asia esim. hyvä vaatetus ja pysy vain siinä vaatetus asisssa tai jos se paikka on se 1 asia niin pysy puhumisessa vain yhdessä asiassa. Se tekee helpommaksi jatkaa tai kysyy vaan miten tuttu ko. paikka on henkilölle... Onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa.

Vierailija
18/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo mies taas ei todennäköisesti pahemmin saa naisseuraa. Tarpeeksi pitkän odotuksen jälkeen voi joskus tuurilla löytää naisen.

Vierailija
19/19 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujosti.