En ymmärrä miten joku voi nauttia
musiikin kuuntelusta (erityisesti konserteissa käymisestä), videopelien pelaamisesta (lapsellista), tanssimisesta, tenniksen tai sulkapallon peluusta, auton tuunaamisesta (säälittävää amis hommaa) tai skeittilautailusta/rullaluistelusta!
Kommentit (14)
Tyhmän ymmärryskyky on rajallinen.
siis miten kenenkään voi olettaa nauttivan virkkauksesta, sehän on niinqu sellasta savolaismummojen hommaa. mä en siis tajuu ollenkaan niinqu siis!
Musiikki, se on monille se pelastava asia.
Itse olen tennistä pelannut 4-vuotiaasta, joten nautin siitä suuresti.
En ymmärrä miten joku nauttii seksistä. Meitä on moneksi.
Mahtava avaus!!!
Minä en voi ymmärtää miten joku voi nauttia autoilusta, ruskeasta väristä, banaaneista, musiikista josta itse en satu pitämään, shoppailemisesta, nilkkapituisita housuista, neonväreistä, ahkeraliisoista parvekkeella, sheivatusta tukasta, räntäsateesta, korianterista tai nahkahuonekaluista.
Aikaisemmin pelasin paljonkin konsoli- ja tietokonepelejä, mutta olen viimeisen viiden vuoden aikana huomannut, että dokaaminen on paljon mukavampaa. Nykyään pelailen harvemmin, mutta kalja ja viina kyllä maistuu.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:57"]
Mistä sinä ap sitten nautit?
[/quote]
Siitä kun äippä silittää mun tukkaa saunan jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:54"]
siis miten kenenkään voi olettaa nauttivan virkkauksesta, sehän on niinqu sellasta savolaismummojen hommaa. mä en siis tajuu ollenkaan niinqu siis!
[/quote]
Pittääkin jättää kertomatta lapselle ehkäisystä niin miusta tullee mummo noppeesti ja saan virkata raohassa savolaismummona <3
Nuivana ap:nä nautin ennen muuta muiden arvostelusta, keksimällä keksin aina jotakin vikaa.
Pinnallisuudesta, jatkuvasta kännykän tuijottelusta, bloggaajien jokaisen liikkeen syväanalysoinnista tai tietoisesta yhteiskunnallisten asioiden ulkopuoelle jättäytymisestä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:52"]
musiikin kuuntelusta (erityisesti konserteissa käymisestä), videopelien pelaamisesta (lapsellista), tanssimisesta, tenniksen tai sulkapallon peluusta, auton tuunaamisesta (säälittävää amis hommaa) tai skeittilautailusta/rullaluistelusta!
[/quote]
En ymmärrä miten ap voi nauttia av palstailusta :D
Sama, paitsi sulkapalloa voisin pelata kuntoilumielessä, vaikken lajista sinänsä välitä.