Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies nolaa kavereiden edessä

Vierailija
03.07.2015 |

Onko normaalia sellainen käytös, että mies saattaa minut aina kavereittensa edessä' vähäpätöiseen asemaan, en tiedä onko puheet leikkiä vai puoli tosia, mutta  koska eihän kaverit tiedä kaikkea millaista arkemme on, esim, mies saattaa sanoa että eipä ole syönyt viikkoon  mitään kun en tee ruokaa,(teen useasti) tai jos itsellä menee ruokaa vahingossa syödessä kasvoihin , tulee hirveä saarna kuinka häpellistä on ja ei kehtaa katsoa, kuitenkin kun eräällä kaverilla kävi näin, ei sanonut tälle mitään, että hirveän näköistä tai vastaavaa.

Tai kommentit ovat jotenkin aina vähätteviä sen sijaan että sanoisi kavereille, että sainpas eilen tosi hyvää itse tehtyä  ruokaa, tai olipas mukavan kun nainen kävi kaupassa. En tiedä ottavatko kaverit tosisssan tuon vai ei vai olenko itse tyhmä, kun koen vähätteleviksi puheiksi nuo.

Samoin mies toteaa usein minulle ja kavereille että hänen rahoillaan tässä elellään,vaikka olen yhtälailla työelämässä.Tästäkin joku voisi oikeasti luulla, että näin on. Mies ei koskaan esimerkiksi sano, että on se hyvä, että nainenkin on töissä, ettei tarvitse itse kaikkea maksaa.Ja en miehen rahoilla todellakaan elä vaan maksan itse kaiken minkä ostan.

Olen nyt vasta alkanut kiinnittää tähän huomiota ja nuo kommentit toistuvat suhteellisen usein.Jos ovat vain vitsiä niin ovat kyllä alkaneet kyllästyttää itseäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni oli samanlainen. Ei tehnyt sitä ilkeilläkseen

Vierailija
2/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vastakommentti ja heitä jotain noloa miehisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, karkasi viesti liian ajoissa :) Mutta siis ei kuulemma tehnyt sitä ilkeilläkseen, se vain oli hänen huumioriaan. Oli ihan kamalaa olla hänen kavereidensa seurassa (ja omieni myös), kun koko ajan pelkäsin mitä mies sanoo. Siihen suhde oikeastaan kaatuikin, kun en halunnut olla hänen kanssaan missään kavereiden seurassa.

Vierailija
4/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki noin mutta lopetti sen heti kun sanoin että pahoitan mieleni siitä. Ei ole tehnyt sen jälkeen vuosikausiin.

Vierailija
5/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapas olikin mies, joka haukkui tällein minua ja kehui aina exäänsä liittyviä asioita (eri aikaan toki)... aika paskaa oli!!

Vierailija
6/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerrab isoon ääneen, että elä puhu paskaa!!! Aina on ruoat pöyässä ja omat rahani tienaan!!!

Vierailija
7/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:31"]

Mun mies teki noin mutta lopetti sen heti kun sanoin että pahoitan mieleni siitä. Ei ole tehnyt sen jälkeen vuosikausiin.

[/quote]

Kiva kuulla että huomautus voi toimia! Joku olisi voinut kehittää tuosta riidan tms. Mies ei ilmeisesti edes tajunnut että loukkaa.

Vierailija
8/12 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies tekee samaa. Omat kaverinsa osaavat ottaa huumorilla, ja mies heille välillä toteaa kaikkea positiivistakin suhteestamme (ja hehkuttaa kuinka rakastaa minua). Omat kaverini eivät taas puolestaan ymmärrä miehen huumoria, joten heidän ja mieheni kanssa ajan viettäminen yhtäaikaa on hankalaa ja vältän sellaisia tilanteita... Toisaalta, huomautin miehelle ettei käyttäisi tätä huumoriaan omien kavereideni edessä, ja tilanne helpottui kyllä hieman sen myötä.

Vierailija
9/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen suusta tuollaista kuulee. Jotain läppää ja pullistelua muiden edessä. Ei kyllä aina ole kivaa kuultavaa. Ymmärrän tuohtumuksesi.

Vierailija
10/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän virheellisesti puhutaan miehestä kun pitäisi puhua "miehestä". Vähän keskenkasvuinen kakara jolla se kouluaikojen tapa esittää kavereille kovaa jätkää on jäänyt päälle. Kovin yleinen juttu. Luultavasti ne kaverit kuitenkin näkee todellisuuden :D
Mun ex oli ihan samanlainen, kunnes kerran mökillä kaveri sille kännissä sano että ei se niin kova jätkä oo mitä esittää :D

Vierailija
11/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Vierailija
12/12 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että tuo käytös tuntuu pahalta. Joskus olen puolituttuihin törmännyt, jotka vähättelevät vaimoaan, ja se tuntuu tosi kiusalliselta. Mies tekee siinä itsestään säälittävän juntin, jolla on pätemisen tarve. Ei niitä heittoja osaa ottaa todesta. Jos et sano mitään nyt, on vaikeampi sanoa myöhemminkään. Ota asia rohkeasti puheeksi ilman että suutut. Kerrot vain, miltä se saa olosi tuntumaan. Mies tajuaa varmasti. Jos ei tajua, teet omien kavereidesi kanssa samaa hänelle, sitten varmasti tajuaa.