Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sisko poikaystävineen piipahti ja tyrmistyin.

Vierailija
03.07.2015 |

Miehen sisko siis piipahti yllättäen näyttämässä uutta miesystäväänsä ja olihan yllätys kyllä melkoinen. Tämä mua viitisenvuotta nuorempi miehen nuorin sisko oli nimittäin haksahtanut mun takavuosien exään. Mitä hittoa se nätti nuori nainen näkee tuossa miehessä, joka on kaikenlisäksi lähes kymmenen vuotta tyttöä itseään vanhempi? Eivät edes viipyneet kovin kauaa, mutta aika vaivautunut olo kyllä taisi olla molemmin puolin niin mulla, kuin tuolla exälläkin. Nyt vaan mietin, että mitä mun nyt tässä tilanteessa pitäis tehdä. Kertoakko tuosta aiemmasta omasta seurustelusuhteestani ja miehen eriskummallisuuksista tytölle, vai olenko vain hiljaa ja toivon, että kaveri ois muuttunut parempaan suuntaan? Mun mieskään ei tiedä mitään mun vanhaoista suhteistani, et sekin vielä.:(  

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelitko olevasi neitsyt? Tottakai kerrot, ennen kuin mies ehtii. Sitäpaitsi ei se ikäero voi niin kauhea olla, jos itse olet vain 5 vuotta miehen siskoa vanhempi :D

Vierailija
2/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ekana kannattaisi, tai olisi kannattanut, miehelle kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-touhua, en arvosta.

Vierailija
4/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot tietenkin molemmille (miehelles ja sen siskolle) että olet seurustellut tän tyypin kanssa. Ja nopsaan, ennen kuin se tyyppi ennättää kertoa. Luontevinta olisi ollut tavatessa sanoa että hei, mehän on taidettu seukata joskus...

Mutta niistä kummallisuuksista ei kannata avautua, jollei nyt mikään väkivaltainen naisenhakkaaja ollut. Mies on voinut muuttua, tai sisko ei usko ja joudut kiusalliseen asemaan kertoessasi.

Vierailija
5/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille sen tyypin kummallisuuksista!

Vierailija
6/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea provo.. Aivanko ei olis sinun nimeä sanonu miehelle ja sulle miehen nimeä.. Ettetkö muka etukäteen tienny tai nähdessä todennu, että katos!

Vierailija
7/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:08"]WT-touhua, en arvosta.
[/quote]
Mikä tässä tilanteessa on wt? Se että on enemmän kuin yksi seurustelukumppani elämän aikana?

Vierailija
8/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:09"]

Kerro meille sen tyypin kummallisuuksista!

[/quote]

Mä kans haluaisin tietää niistä kummallisuuksista! Voithan sä ap tänne avautua, kun ei me kerrota kellekään ;) 

Vakavasti puhuen on hyvin epätodennäköistä, että kukaan tunnistaa.

Vierailija
9/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:06"]

[/quote] Miksi pitäisi kertoa entisistä? Olen vakaasti sitä mieltä, että ei ne menneet ennen avioliittoa tapahtuneet suhteet kuulu kumppanille tuon taivaallista, edellyttäen ettei niissä ole lapsia alettu tekemään.

Vierailija
10/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:06"]

[/quote] Miksi pitäisi kertoa entisistä? Olen vakaasti sitä mieltä, että ei ne menneet ennen avioliittoa tapahtuneet suhteet kuulu kumppanille tuon taivaallista, edellyttäen ettei niissä ole lapsia alettu tekemään.

[/quote]

No ehkä kuitenkin siinä tapauksessa, jos miehen sisar alkaa seurustelemaan oman ex-miehesi kanssa, olisi syytä kertoa...

Se ei vaadi kuin sen yhden kostean saunaillan sukulaisten mökillä, kun tää ex-tyyppi avautuu sun miehelle että muuten, ollaan tuon sun vaimos kanssa tehty läheisempääkin tuttavuutta joskus.... Ja sitten kysellään että miksi ei heti kerrottu ja onko teillä sitten vielä jotakin...? Ääh mitä draamaa. Parempi vain heti kättelyssä asia mainita, niin ei tule jälkipuheita.

Vierailija
11/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerrot miehellesi ja hänen siskolleen että siskon mies on ex:äsi, olisin kertonut jo heti ensitapaamisella. Sen sijaan niistä miehen erikoisuuksista voit vaieta ellei ne sitten ole jotain vaarallisia. Voihan olla että ne ovat erikoisuuksia vain sinun mielestäsi tai että miehellä on tuolloin ollut jokin kriisi elämässä menossa. Toisten elämää ei koskaan kannata selittää ja sepittää muille eikä pitää jotakuta huonona ja jotakuta toista hyvänä koska jokaiselle on joku ja kenestäkään ei pidä kaikki.

Vierailija
12/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esitittekö te koko tapaamisen ajan ettette tunne toisianne?? Miks ihmeessä?

Vierailija
13/16 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Minä taas olen sitä mieltä, että kyllä entisistä suhteista pitää pystyä keskustelemaan ja haluan ainakin itse tietää. Kertoohan se jo jotain miehestä, jos hänellä on vaikkapa neljä eksää, joiden kanssa ei ei pysty olemaan missään tekemisissä ja kuvailee naisia sekopäisiksi hulluiksi verrattuna siihen että olisi ihan neutraalit välit.

Vierailija
14/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ainakin miehellesi. Se on kuitenkin parempi niin, kuin jos asia käy (ja todennäköisesti käykin) ilmi jotain muuta kautta. Voit sanoa, että suhde ei ollut hyvä ja tyyppi on erittäin erittäin ex todella hyvästä syystä. Valtaosa arvostaa suhteessa kuitenkin kasvokkain toteutettua oma-aloitteista rehellisyyttä.

Vierailija
15/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin mitä mä olen aina sanonut. Tää on pieni maa  jossa voi törmäillä tuttuihin ihan missä vaan.

Vierailija
16/16 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]

Siis esitittekö te koko tapaamisen ajan ettette tunne toisianne?? Miks ihmeessä?

[/quote]

Niinpä, asiaa ei kyllä voi enää perua, ja jos suhde jatkuu, niin ongelmia edessa molemmissa perheissä. Typeryydestä kärsii.