Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mummo auttaa...

Vierailija
18.02.2022 |

Olen ihan puhki tähän nyt taas. Mummo "auttaa" eli käytännössä sekaantuu kaikkeen ja tekee kaiken ennen kuin itse ehdin. Käytännössä siis ollaan jossain ihme kilpailussa, kuka lastani hoitaa ja kuka lapsen asioista päättää.

Hän tekee harrastusten näytöksiin esiintymispuvut, vaikka minä olen jo ostanut kankaat ja tarkoitus tehdä ne. Ensikengät, ensihampaan rasian jne. kaiken ensimmäisen ryysii hankkimaan.

Juhlia kun järjestän, hän hankkii kaiken oven taa.

Nousee höyryy jo silmämunistakin tämän kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aina vie lapsiasi mummolle hoitoon, hoida ihan itse omat jälkeläisesi. Se on katsos kiittämättömyys maailman palka. Elä ja koe ja tee itse kaikki aina oikein, olethan niin ylivoimainen.

Vierailija
2/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mummo joskus auttanut edes jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä aina vie lapsiasi mummolle hoitoon, hoida ihan itse omat jälkeläisesi. Se on katsos kiittämättömyys maailman palka. Elä ja koe ja tee itse kaikki aina oikein, olethan niin ylivoimainen.

Sivusta totean, että hyi, miten epämiellyttävä kommentti.

Vierailija
4/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vienyt lasta sinne hoitoon ollenkaan. Ihan tänne kotiini tullaan "auttamaan" yllättäen ja pyytämättä.

Vierailija
5/5 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa itseäsi peiliin. Kysy itseltäsi, miksi sinä et tee niitä esiintymispukuja lapsillesi ja pistä mummon tuomat niin visusti piiloon, että niitä ei taatusti löydy. Sinähän ne lapset puet!

Useimmat lapset oppivat sanomaan vastaan vanhemmilleen viimeistään murrosiässä, jos ei ole ollut jo 3-vuotiaana yleisin sana EI. 

Älä edes yritä sanoa kauniisti vaan sano hyvin tiukasti etukäteen: tämän kevään juhlaan ompelen minä mekot. Ensihampaan rasia ... et voi olla tosissasi! Kai sinä älysit sanoa hänelle, että roskiin meni se hammas, kun hammaskeiju vei.

Hanki oveesi lukko. Ilmoita etukäteen, että nyt me olemme täällä rauhassa keskenämme emmekä ota vieraita (!) vastaan.

Arvatenkin tämä kuuluu sarjaa Tossu mies tai sitten olet yksinhuoltaja, kun lasten isistä ei ole mitään apual