Meidän työpaikalla on besserwisser MIES... Ei siedä, että nainen on vahva
ja uskaltaa pitää puolensa. Aina kaikki ovat alistuneet hänen tahtoonsa. Naurettava, kouluttamaton moukka. JA vielä mielensä pahoittaja.
Olen muuten itse yrityksessä myös johtaja. MÄ en todellakaan anna hänen määräillä mua - 30 v jälkeen voi olla todella todella vaikea hyväksyä sitä, että hän ei aina saa sanoa viimeistä sanaa ja päättää ja hallita muita. Ei ole esihenkilöni.
Kommentit (19)
Ja hei, en ole miesvihaaja. Päinvastoin, pidä miehistä ja olen aina paremmin tullutkin heidän kanssaan toimeen. t. ap
Ei se nainen ole vahva, vaan sekopää feministi joka yrittää päteä.
Miten vahva? Lähteekö rekka liikkeelle kiskomalla? Hyvää perjantaikännin jatkoa...
Ap vaikuttaa fiksulta naiselta. Meidänkin työpaikalta löytyy yksi tuollainen miekkonen.
No, mitäs se sulle kuuluu jos ei ole sinun esihenkilö. Anna besserwisseröidä rauhassa. Turha moukan kanssa on alkaa kinaamaan.
Mua ei määräillä ..sano feministi miehelle ja sinä iltana mies tuhosi tämän sekopään numeron. Ghost in shell..
Joudun pakosta tekemisiin tuon yrityksen pikkupomon, hallitsijan kanssa. On aina saanut määräillä ja hallita muitakin kuin omia alaisiaan. t. ap
Et kovin vahva ole jos annat kekkaloijan vaikuttaa mieleesi.
Älä noteeraa sitä ollenkaan, sitä se ei kestä. Ja lopeta tuo rouvastissuttelu, riipase kunnon känni lähibaarissa ja tanssi alasti pöydällä.
Olen varmaan liiankin nuori ja kaunis sekä koulutettu...Ei sellainen ole hyväksyttyä varsinkaan johtajan asemassa olevalta. t. ap
Työpaikoilla on vaikka minkälaisia ihmisiä.
Kun tekee oman duuninsa, niin mitä väliä niistä muista.
Toki jos on tiimit, tai vaikkapa työporukalla on yhteiset kokoukset pari kertaa viikossa, niin jokainen työntekijä voi noissa palaveissa avata suunsa ja esittää mielipiteensä
Jos niin on niin nössö tai haluton tai omasta työstään ja sen tuloksista kiinnostumaton ihminen, ettei viitsi eikä halua eikä uskalla suutaan palavereissa avata, niin se on hänen oma mokansa ja joskus myös ikäväkin asia.
Aivan sama onko työyhteisössä millaisia tyyppejä tahansa, silloin kun puhutaan oman porukan tuottavasta työstä minäkin muutoin hiljaisena ihmisenä osallistun keskusteluun täysillä.
Olen oman työni erikois ammattilainen ja asiantuntija, joten minulla on oikeus ja osaamiseni puolesta varaa osallistua täysilä keskusteluun.
Ei minua haittaa pätkään se, jos joku mies puolinen ryhmän jäsen vähättelee mielipidettäni. Sillä sehän on vain hänen oma henkilökohtainen näkemys asiaan. Eikä mikään yleinen koko ryhmän ja esimiehen eikä koko lafkan mielipide.
Noniin, sen kun johtajana johdat hänet suoraan helvettiin mielensäpahoitusmatkalle niin hyvä tulee
Lähes jokaisella työpaikalla on sama arkkityyppi.
Olen itse ollut monessa työpaikassa. Tuo mies on samassa työpaikassa ollut 30 v. Ei vaan tajua, että tarvitsisi lisäkoulutusta ja asenteen muutoksen. Ei varmaan pääse enää muualle, joten joudun sitä SIETÄMÄÄN. Joka palaverin jälkeen on aina esihenkilööni yhteydessä ja suuttunut milloin mistäkin sanomisistani...NAURETTAVA tyyppi......
t ap
Hä?